steinarn Skrevet Mai 26, 2015 Skrevet Mai 26, 2015 Handla luftfilter til 520d fra Reservedeler24,type Meyle,og ble imponert da jeg så alle merker var slipt bort på det uoriginale filteret.Var 10000%identisk med det originale og lagd i samme maskiner...
520dTouring Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Det ser jo ut som at de har tatt et gammelt originalt filter og byttet filterdelen... Jeg hadde kjøpt et nytt filter av en mer seriøs leverandør
John Kr Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 (endret) ja, dyr bil skal en ha, men å kjøpe originale deler, nei det skal man ikke ha. Min mening er vel at det er vel ikke her man bør spare.... Endret Mai 27, 2015 av John Kr
steinarn Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Skrevet Mai 27, 2015 Visste vel at den kommentaren om at en er en tosk som ikke kjøper org.deler skulle komme,nesten som på BMWccn forumet. Poenget er at delene ofte BLIR laget på samme fabrikk som org,men at de sliper bort merkene.Sett det på Audi lykter,forstillingsdeler osv... Men er jo ettermarkedet bilfabrikkene lever av,1200.- for et org.filter er idioti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå