Anderspr0 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Kjøpte en E91 for ca 3 uker siden. Felgene som sto på var en uke gamle, og var GS Raptor. Samboeren klarte å kantkjøre fram og bakfelgen så aluminiumen sprutet ett par km i omkrets. Å kjøpe 2 nye felger til 4-5k lønner seg ikke da jeg fikk komplettpris på lakkering av alle felger i annen farge (pluss alt irundt og forarbeid) for 3500,- Noen tips til grei kombinasjon av farge med disse felgene og bilen? Gidder ikke å sløse bort 10k akkurat nå på å selge disse og kjøpe nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Jeg fiksa opp mine GS raptor felger i vinter. Sparkla og pussa og det som var. Om du vil ha samme farge igjen kan du dra til en lakkleverandør og blande opp fargen. En kompis betalt 700 kr for en boks. Jeg gikk for svart farge, da felga ikke er verdt en dritt og så har jeg endel svarte detaljer på bilen. Så for meg var svart opplagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 På sort bil ville jeg hekt klart gått for hvit, evt gull, som alternativ til den vanlige sølvgrå. (Som jeg liker definitivt best). Aldri skjønt greien med sorte hjul, men det er nå en smakssak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå