Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget strøken bil! Testet M4 når den ble lansert, dessverre på regn, så det ble ikke helt M-følelsen med speilglatte veier, hehe.. En ting jeg lurer på når det gjelder slike biler, basert på M550´n er, hvor mye betaler du i forsikring på denne? Det var jo knapt nok noen selskaper som i det hele tatt ville ha en M550, og da gjerne til horrible priser. Tørr ikke tenke på hvordan det da er med en M-bil. Skjønner om du ikke vil skrive det her, så om du gjerne vil sende det på PM (Dersom du skulle ønske å dele det, er rett og slett bare fordi jeg lurer, ikke fordi jeg trenger det til noe) :) 

Skrevet

herregud for en hærlighet! :D gratulerer så utrulig mye med et smykke! og takk for fargevalget!!!!! :D rett og slett nydelig! godt og se at ikke alle kjører den kjedelige sorte/sølv stilen! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Gratulerer med en fantastisk flott bil! Kombinasjonen ///M og sedan er bare helt perverst![emoji41]

Sent from my iPhone using Tapatalk

• 3 months later...
Skrevet

Tøff bil, gratulerer!

Vurderer så smått en selv, eller en i8, men er veldig i startfase og kommer til å bruke god tid på å bestemme meg...

Har du prøvd i8..?

Noe du ikke liker med bilen din..?

Om det blir aktuelt og om det blir helt ny så skal den helt klart hentes hos BMW i Tyskland!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...