olenikolai Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Mer imponert/overrasket over at det har blitt byttet dekk på den allerede jeg da Startet med Michelin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 18" Michelin passer så dårlig på 20" felger Torek og Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Haha, jeg la merke til dekktypen, men ikke felgene nei.. Jaja, sånt skjer! Men den kler i hvert fall 20" langt bedre enn 18" johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Meget strøken bil! Testet M4 når den ble lansert, dessverre på regn, så det ble ikke helt M-følelsen med speilglatte veier, hehe.. En ting jeg lurer på når det gjelder slike biler, basert på M550´n er, hvor mye betaler du i forsikring på denne? Det var jo knapt nok noen selskaper som i det hele tatt ville ha en M550, og da gjerne til horrible priser. Tørr ikke tenke på hvordan det da er med en M-bil. Skjønner om du ikke vil skrive det her, så om du gjerne vil sende det på PM (Dersom du skulle ønske å dele det, er rett og slett bare fordi jeg lurer, ikke fordi jeg trenger det til noe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 herregud for en hærlighet! gratulerer så utrulig mye med et smykke! og takk for fargevalget!!!!! rett og slett nydelig! godt og se at ikke alle kjører den kjedelige sorte/sølv stilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Gratulerer med en fantastisk flott bil! Kombinasjonen ///M og sedan er bare helt perverst![emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Tøff bil, gratulerer! Vurderer så smått en selv, eller en i8, men er veldig i startfase og kommer til å bruke god tid på å bestemme meg... Har du prøvd i8..? Noe du ikke liker med bilen din..? Om det blir aktuelt og om det blir helt ny så skal den helt klart hentes hos BMW i Tyskland! Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå