Gorg Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 hahah synes det ser kult ut! skal enten oppå subben eller festes på bagasjedøra Tenkte du bodde i et hardt strøk ^^ MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 9.5" rundt om nå? Måtte du valse mye? Skulle valset litt på min e61 så jeg får brukt 10x20 foran.. men blir vel bare med tanken. kjører 9,5 rundt om er ingen problem i utgangspunktet. har spacer pga demper tok borti felgen valsen var bare for å kunne senke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Du får si om du får dreisen på valsinga, skulle hatt valset et par cm selv, så får kansje leie deg inn Gjort dette tidligere? Endret August 14, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Er det 9.5 ET42 du har rundt om? Kor stor forskjell er det i bredden vs 8.5 ET35? MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Er det 9.5 ET42 du har rundt om? Kor stor forskjell er det i bredden vs 8.5 ET35? Det er bare et lite regnestykke.. 9,5" x 25,4 = 241,3mm / 2 = 120,65mm +- 42 = 162,65mm Innover i felgen (mot tønnen) og 78,65mm forover i felgen (mot frontleppe) fra nav. 8,5" x 25,4 = 215,9mm / 2 = 107,95mm +- 35 = 142,95mm Innover i felgen (mot tønnen) og 72,95mm forover i felgen (mot frontleppe) fra nav. Håper dette hjalp noe Endret August 14, 2015 av danskiii MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Endå enklere Sikkert ikke rett dekk dim men viser hvor mye mer/mindre felgene stikker innover/utover. Endret August 14, 2015 av WilliamW MarcusSteffensen og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Du får si om du får dreisen på valsinga, skulle hatt valset et par cm selv, så får kansje leie deg inn Gjort dette tidligere? har valset bake sjøl på min e91! fremme fikk jeg valsespesialisten til å gjøre det men skal si ifra om jeg føler meg trygg på det! spesialisten sa jeg hadde gjort en god jobb bake såå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Er det 9.5 ET42 du har rundt om? Kor stor forskjell er det i bredden vs 8.5 ET35? har 9,5 ET35 rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 (endret) Har da kommet hjem fra ferie vært på etterkontroll idag pga baklyktsoten ikke blei godkjent og heller ikke godkjent 17 toms uten papirer. skal i morgen sette på felgene, leppa,senke mer og få på sot folie det som er gjort nå: -trekt opp interiørlister med carbon folie -nye blinklys (jeg liker dem ikke.. hva synes dere)?? -byttet interiør lys til led jævlig dårlige bilde Endret August 18, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 (endret) Folie og interiørlys så veldig bra ut, blinklys ikke så mye EDIT Du har ikke vurdert å ta folie på lista rundt koppholderne og selve dekselet til koppholderne? tror det hadde passet bra! Endret August 18, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Folie og interiørlys så veldig bra ut, blinklys ikke så mye EDIT Du har ikke vurdert å ta folie på lista rundt koppholderne og selve dekselet til koppholderne? tror det hadde passet bra! tror fort jeg hiver på de gamle blinklysa mulig det hadde passa bra! skal sjekke i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 (endret) Har da fått på hjul, valset og litt mer senk! mulig det blir litt mer vals siden jeg nå slikker oppi hjulbe og framfanger (leppen var inne på lakk på det første bilde) slepekroken tror jeg skal av? Endret August 23, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 23, 2015 Share Skrevet August 23, 2015 Litt OT, men hvordan løsnet du interiørlistene slik at du fikk foliert dem? har vurdert det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 Er klipps på alle brukte bare sann listepopper av plastikk! Veldig veldig lett Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Valset selv? Så da veldig greit ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå