Sonora Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 (endret) Hei alle sammen ! Etter snart 1 år med diverse vag og japanske produkter er jeg tilbake der jeg føler meg mest komfortabel , nemlig hos BMW. Har lenge villet kommet bak rattet på en BMW , jeg solgte min E90 320D og jeg angret nesten umiddelbart. I mellom tiden har jeg hatt et par ganske gøyale biler , S2000 , GT86 , Scirocco og en GTI. Planen var først en 1 serie 120D coupe men når jeg fikk prøvekjørt en E60 var både jeg og samboer helt enige om at dette var den rette bilen for oss. Bilen oser luksus og komfort, noe vi ikke har sett så mye til når vi hadde de andre bilene. Jeg har blitt veldig inspirert av Saltkjelen og SweetBMW her på forumet , jeg syns de holder en ordentlig god standard i bilene sine. En standard jeg håper jeg klarer å opprettholde med vår bil Bilen er en 525D med 155000 på telleverket. Interiøret oppleves som tilnærmet nytt og på utsiden er bilen stadig flott. Bortsett fra et par steinsprut og noe tåkete tåkelykter. Jeg syns bilen er ordentlig godt utstyrt , den har dessverre ikke M-sport pakken men til gjengjeld har den blant annet keyless go, Head up display , Adaptive frontlykter , Aktiv cruise kontroll , active steering , PDC osv Det jeg savner er komfort setene og CIC men det er muligens noe vi kan ordne etterhvert. Planen med denne bilen er å beholde den i ordentlig god stand men samtidig gjøre et par små endringer som jeg tror vill løfte bilen et par hakk: -CIC retrofit -25 mm senk med fjærer -Kjøpe nye tåkelys -Sote vinduer i den lyseste filmen. - Ambient lighting retrofit. Service er fulgt opp hele veien og siste service var på 148000 Fikk med 275/19/40 dekk og felg kombinasjon i en mørk/svart farge , dette syns jeg kler bilen godt. Legger ved et par bilder av bilen Fortell hva dere syns og diskuter gjerne Skal få tatt bra bilder av bilen etterhvert Her er utstyrs-spesifikasjonene fra BMW: Colour SILBERGRAU METALLIC (A08)Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)Prod. date 2006-04-03 Order options No.Description 205 AUTOMATIC TRANSMISSION217 ACTIVE STEERING322 COMFORT ACCESS SYSTEM403 GLAS ROOF, ELECTRIC423 FLOOR MATS, VELOUR428 WARNING TRIANGLE431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D441 SMOKERS PACKAGE494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)522 XENON LIGHT524 ADAPTIVE HEADLIGHTS534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING541 ACTIVE CRUISE CONTROL587 LT/ALY WHEELS/DOUBLE SP. 116 W RUNFLAT6UE ANTI-THEFT SECURITY SYS.F. NAVI DVD606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS610 HEAD UP DISPLAY644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.698 AREA-CODE 27R7 INNOVATION PACKAGE7R8 INNOVATION PACKAGE PLUS8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION8SP COP CONTROL801 GERMANY VERSION863 EUROPE/DEALER DIRECTORY879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Series options No.Description 4AL INTERIOR TRIM FINISH. TITANIUM DARK548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING851 LANGUAGE VERSION GERMAN Endret Juni 2, 2015 av Sonora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Se der ja! Blir bra med planene dine! 525d er god motor som drar bedre enn jeg personlig trudde Savner interiørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Følger pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Se der ja! Blir bra med planene dine! 525d er god motor som drar bedre enn jeg personlig trudde Savner interiørbilder jaa tror det blir bra 525D er absolutt en god motor som fungerer godt til det daglige. Voksent lydbilde har den også. Skal se om jeg får tatt noen ordentlige bilder så fort det slutter å regne her i drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Følger pen bil Tusen takk Digger det du har gjort med din 530D Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Fin bil ja shadow kan også legges på listen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Fin bil ja shadow kan også legges på listen Shadow kan definitivt legges til Er ikke noe stor fan av de krom listene rundt vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Da har jeg fått på plass litt flere (dårlige) bilder. Fikk prøvd aktiv cruise kontroll i dag og fy fader det var gøy ( lett å underholde meg) Uansett , her er et par bilder av bilens utside og interiør. Det som ble gjort i dag var å fjerne bom-brikke plastikken og fjerne oblatene på skilter Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Gratulerer med flott bil! Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Skjer ikke så mye om dagen , bare koser oss med bilen I morgen blir det vask og voksing av bilen Skal prøve å få lagt ut noen gode bilder også Et bevis på at E60 uten M-sport kan se unektelig bra ut. Syns at bilen er litt mer eksklusiv uten M-pakke , ser minst 10 stk med m-sport daglig. Satser på å få samme "look" bare med de felgene jeg har Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå