Rørleggeren Skrevet Juni 2, 2015 Skrevet Juni 2, 2015 Jeg har en bmw 735ia, som starter fint når den er kald. Men når jeg har kjørt en tur og bilen har blitt varm, blir den vanskelig å starte. Den hoster de første 2-3 gangene jeg prøver å starte, også kommer den seg. Å da pleier det å komme en rar uling fra midten av dashbordet? Noen som tror de vet hva som er galt, eller hva jeg burde gjøre?
MrBrum Skrevet Juni 2, 2015 Skrevet Juni 2, 2015 Er det tatt diagnose på den? Kan jo fort være en eller annen sensor.
E.C. Skrevet Juni 2, 2015 Skrevet Juni 2, 2015 På generell basis kan det være temperaturmåleren som streiker, da risikerer man å få for mye bensin på varm motor og slite med å starte. Ellers er vanlig prosedyre å lese ut feilkoder og evt live-data når symptomene oppstår for å slippe å bytte ut deler i blinde.
E.C. Skrevet Juni 3, 2015 Skrevet Juni 3, 2015 Er litt forskjellig avhengig av hvor mye tid du gidder å bruke på å sette opp og hvor mye du har tenkt å betale. Kan ta en titt i diagnosetråden og se om det er noen i nærområdet ditt som driver med diagnose og ta det derifra.
MrBrum Skrevet Juni 3, 2015 Skrevet Juni 3, 2015 Selv kjøpte jeg INPA/EDIABAS gjennom Ebay som er et BMW system. Finnes nyere også. Du kan lese litt om det her. Som en start. http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå