Dr_S Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Programmet for de som ikke har vært innom Facebook og kikket på det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Dette stemmer ikke, det er ikke noe krav om at man må være medlem for å delta på Landstreffet. Men forhåpentligvis setter man så stor pris på opplevelsen at man melder seg inn Refererte til det som ble skrevet på facebook siden https://www.facebook.com/events/455836441245794/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Programmet for de som ikke har vært innom Facebook og kikket på det: Jeg ser det står følgene " 10:30 Avreise til borgeskogen osv....." på linja under står det " 10:30 Avreise for kjøretur til......." Hvilke av disse klokkeslettene stemmer, eller for å spør annerledes. Hvor lenge varer registreringa av biler før turen går mot Borgeskogen osv, litt greit å vite for oss som kommer langveis ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Jeg har oppfattet det slik at det er avreise samtidig til de to alternative aktivitetene, dvs kl 1030. Dr_S og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 (endret) Jeg ser det står følgene " 10:30 Avreise til borgeskogen osv....." på linja under står det " 10:30 Avreise for kjøretur til......." Hvilke av disse klokkeslettene stemmer, eller for å spør annerledes. Hvor lenge varer registreringa av biler før turen går mot Borgeskogen osv, litt greit å vite for oss som kommer langveis ifra Hei, ja jeg forstår spørsmålet ditt Grunnen til at vi har satt kl 10.30 på begge avreisene er at noen kanskje vil heller kjøre tur til Verdens Ende på Tjøme enn å delta på autoslalomen. Det er rett og slett for å ha noe for enhver smak, ihvertfall prøver vi på det! Så for dere som vil være med fra avreise kl 10.30 så bør man møte opp i god tid, vi starter med registrering av nyankomne kl 09.00. Returen tilbake til Sandefjord fra Tjøme går via Borgeskogen så man kan faktisk få oppleve begge deler Endret Juni 11, 2015 av Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 hva hvis man bare ønsker å stille ut bilen? er medlem av BMW CCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Stikker innom på utstillinga senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå