Gå til innhold

Landstreff 2015 BMW Car Club Norway, Sandefjord 12.-14.juni

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Programmet for de som ikke har vært innom Facebook og kikket på det:

11350494_981809595193156_342811546732623

Jeg ser det står følgene " 10:30 Avreise til borgeskogen osv....." på linja under står det " 10:30 Avreise for kjøretur til......."

Hvilke av disse klokkeslettene stemmer, eller for å spør annerledes. Hvor lenge varer registreringa av biler før turen går mot Borgeskogen osv, litt greit å vite for oss som kommer langveis ifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det står følgene " 10:30 Avreise til borgeskogen osv....." på linja under står det " 10:30 Avreise for kjøretur til......."

Hvilke av disse klokkeslettene stemmer, eller for å spør annerledes. Hvor lenge varer registreringa av biler før turen går mot Borgeskogen osv, litt greit å vite for oss som kommer langveis ifra ;)

Hei, ja jeg forstår spørsmålet ditt :) Grunnen til at vi har satt kl 10.30 på begge avreisene er at noen kanskje vil heller kjøre tur til Verdens Ende på Tjøme enn å delta på autoslalomen.

Det er rett og slett for å ha noe for enhver smak, ihvertfall prøver vi på det! :)

Så for dere som vil være med fra avreise kl 10.30 så bør man møte opp i god tid, vi starter med registrering av nyankomne kl 09.00.

Returen tilbake til Sandefjord fra Tjøme går via Borgeskogen så man kan faktisk få oppleve begge deler :)

Endret av Dr_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...