Christian Hjelme Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Trudde du spurte han Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Bak hanskerommet ja. Der var det tomt. Har nok blitt lurt der å kan konkludere med at jeg ikke har sentrallås allikevel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 mitt problem e at eg får ikke låst opp/igjen fra fører sia, bare fra passasjer sia.. så det ser sånn passe dumt ut når eg har parkert å ska låse biln nån som har peil på ka som kan være årsaken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Har det sånn selv. Nøkkelen fungerer fint på passasjersiden, men på førersiden går den ikke rundt. Har heldigvis fjernkontroll. Ellers så har den ene bakdøra gitt opp det med å låse/åpne seg sammen med de andre dørene. Åpenbart enda et klassisk trekk for E36 som føyer seg i rekka med hengende hanskerom og knirking i plasten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå