Simen Fjelltveit Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 Hei! Hjernen på bilen min er kortsluttet, dvs at jeg må ha en ny hjerne hvordan funker dette? Må jeg ha helt ny hjerne og få den kodet på bmw verksted ekler er det mulig å skaffe en brukt hjerne og kode den? Bilen er en 2001 mod 530ia. Takker for svar!
Kennethe34 Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 Du må ha ny hjerne såfremst du ikke får tak i en som det er fjernet startsperre på. Det går ikke å kode opp en brukt styreenhet til å "snakke" med startsperreenheten din (ikke med originalt bmw utstyr iallefall).
Fekzen Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 Jag kan lösa det. Hur "trasig" är din ECU, som MrBrum säger - hur vet du att den kortslutits? Skicka mig PM, jag har sådan box ligger som jag antingen kan klona med din box om din box inte är helt bränd - eller så kan jag leverera den standalone så att du kan köra den utan EWS. Mvh//A.Fekzen
Simen Fjelltveit Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Skrevet Juni 10, 2015 Hei! Bilen er på verksted nå og de ringte meg igår og sa at stikk c som går inn i hjernen er brent/smeltet, både hjerne og stikket som går inn i hjerne er smeltet... Så regner vel med den er boss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå