Gabz Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 Som tittelen spør, er det mye jobb/dyrt? Er en 1992 316i sedan.
Sammyen Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Ser folk har tatt ut starter ovenfrå men om det var den nye starteren (1996+) eller gamle ser eg ikkje. Må ivertfall av med innsuget og i verste fall må du ta den under ifrå. Då må du sleppe ned girkassen litt for å lirke den ut. Så er det mye jobb? Vil sei det, ivertfall for noke så lite. Dyrt? Skal du sende den på verksted så er mykje jobb= dyrt. To støttebukker, ein god jekk, masse verktøy og pågangsmot så tenker eg du kan ta dette ein lørdag med ein kompis [emoji39] Du kan jo ringe til div verksteder rundt deg og høre på pris? Gjerne la dei konkurrere litt med pris[emoji14] Endret Juni 9, 2015 av Sammyen
Netlandet Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 Behøver verken ta ut girkasse eller innsug. Lang forlenger og riktig pipe underifra så er det ikke noe problem
Sammyen Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Hmm, var den gamle eller nye starteren? (ny etter 1996) Den før 1996 har ein ekstra brakett og er generelt lenger. Edit: Fekk ein åpenbaring no; eg tenkte 6cyl og ikkje 4. Beklager [emoji28] Endret Juni 10, 2015 av Sammyen
bmwmann24 Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 Trenger vel ikke masse verktøy heller. Par kabler og bolter.. Easy fix.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå