Gabz Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Har en 1992 316i sedan som jeg ønsker diverse ting til. Skriv her eller send PM om du har noe av det. Stryker over det jeg har fått tak i. ØNSKES KJØPT: -Dørpaneler i svart skinn -Framskjermer -Komplett M3 listesett utvendig (gjerne med alt av klips osv) -Komplett senkesett med TÜV-papirer i god stand -Armlene -M3 frontfanger med alt jeg trenger til -Nakkestøtter til bakseter i svart skinn KJØPT: -Svart skinninteriør-Viftemotstand -Starter -Vindusheiser foran -Baklykter med hvite blinkers Endret Juni 22, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Har sportsstoler fremme i svart skinn. Ta kontakt på Pm ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Vil helst ha komplett, men sender du meg PM med en god pris, så kan det være av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Har komplett supersport senkesett liggende med tuv papirer for godkjenning/innskriving i vognkortet. Fjærer bak+komplette fjærbein framme, klart for montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Både skinninteriør og framskjermer er mest sannsynlig skaffet nå. Krysser av ting fra listen etterhvert som jeg skaffer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Svart skinninteriør er nå i hus Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Har disse liggende: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Har Ta Technix senkesett. Ble montert i april, og har blitt godkjent i vognkortet på e36 det står på. Tüv medfølger. Har også starter. Elektrisk vindusheiser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Send meg pris på PM Glemte å presisere at starteren skal på en M40b16. Elektriske vindusheiser ja, til framdører. Venstre siden tar vinduet ned 4-5 cm og stopper der, og høyresiden funker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Vindusheiser og baklykter er nå skaffet Muligens også starter og senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Starter skaffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Har koplett lister og svart armlene, gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Send meg et prisforslag inkludert frakt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå