Robin L Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 hei. kjøpte hengerfeste fra koed. originalt med avtabar krok. men det mangler nøkkel på det. på annonsen sto det at det bare er og bore opp låsen og bruke den uten. går dette eller ødelegger jeg hele greia? får man kjøpt slike nøkler da? må jeg finne ut hvilken bil det sto på i tilfelle ? takker for alle svar
Espen Aass Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 Hvis det er originalt bør det vel stå et skilt med type/produksjons-nr. på det, så bør BMW hjelpe deg? Hvis ikke en låsesmed kansje. Borer trur jeg ikke er noen lur måte, for den låser vel fast kula?
Robin L Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Skrevet Juni 14, 2015 fiikk vasket av merkeskiltet nå. sto noen nr der, så sendte bilde til gs jeg:D håper de finner ut noe. er litt skeptisk til å bore opp låsen. viktig at dette går i lås når man setter det på får jeg ikke tak i nøkkel så får jeg jo nesten bare prøve. får evt kjøpe en ny brukt kule og sette på bare...
Otis Skrevet Juni 14, 2015 Skrevet Juni 14, 2015 Du kan trygt borre ut låsen, da det er bare for at ingen skal stjele det. Men det sitter fast i bilen uansett. Jeg borret ut på min e39 uten problemer.
Robin L Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Skrevet Juni 14, 2015 oki, så det er bare for tyverisikring ja. var litt i tvil på om det var låsing av hendelen men da er det jo greit. tusen takk for svar
Otis Skrevet Juni 14, 2015 Skrevet Juni 14, 2015 For forklare enda litt mer så er det det store hjulet som er låsen mot bilen. Det må du vri og trekke ut.
Robin L Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Skrevet Juni 21, 2015 takk for hjelpa, otis. låsen er boret opp og hengerfestet kommet på bilen. fungerer supert. lett og montere var det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå