nfsb Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Hei folkens! Jeg har en E84 med automatisk klimaanlegg. Når jeg aktiverer AC funksjonen på dette anlegget og gir gass, høres det ut som bilen skal lette. Eller, en eller annen vifte har veldig høy rpm og bråker. Skjer kun ved gassing og lyden blir høyere jo mer gass jeg gir. Det kommer kaldluft så ting fungerer. Noen som har en idé hva dette skyldes og hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Så det hørest ut som om viften går direkte på motor? Tenker på at vifteomdreiningen øker med turtall? Samme skjer på tomgang visst du forsiktig ruser den? Få ein til å sjå nedi når du gasser. Tenker viskosekobling eg. Andre som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Nå har X1 vifte som er eletrisk styrt, så da utgår viskose... Men det kan kanskje være en vifte uansett..! Mer vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 (endret) Synest det var merkeligt visst ein elektrisk vifte skulle reagere på turtall då. Kunne du filmet det? Mon tro om det kan poppe opp noke på ein diagnose[emoji6] Endret Juni 15, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 (endret) Edit: Ikke lest nøye nok. Endret Juni 15, 2015 av bcRichard Kennethe34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå