hon Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Regner med at der er noen foringer som er slappe, men kan ikke se eller merke noe på dem når jeg kjenner på de. Hvilke foringer er som forårsaker denne typen vibrasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Vibrasjon, eller mer som during? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Nja, Det er jo en slags durelyd, men oppfatter det som en vibrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Er bilen trimmet på noe vis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Nei, men den har gått 195000km, så jeg er forberedt på slitasje. Er bare usikker på hvilken foring som mest sannsynlig er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik BM Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Kun i sving eller rett frem? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Det jeg ville frem til er at spes ved tuning så er ikke during fra lock up clutch uvanlig. Og det blir alltid nevnt som "vibrasjoner i bakstilling under pådrag". Kan dog være noe helt annet du sliter med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 Kun i sving eller rett frem? Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg trur begge deler. Skal sjekke litt mer spesifikt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald duck Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Hei,jeg har også et liknende problem.Den durer/vibrerer kun ved pådrag og mellom 30 og 40 km/t ikke ellers.Det som dog er litt uforståelig i mitt tilfelle er at det plutselig kan være borte noen dager for så og komme tilbake noen dager som en runddans:).Har ikke fått sjekket bilen under enda, men mistenker etter litt søking på nettet at det kan ha noe med lock up eller converter hudder i girkassa å gjøre.Gi tilbakemelding om du finner ut av problemet på din bil da dette kanskje kan være nyttig info for andre også med liknende problemer.Ha en fin dag:).Har forresten flushet girkassa og byttet bunnpanne og filter uten hell. zf6hp19 -04 e60 530 bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik BM Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 (endret) Skifta motorfester foran og bak (girkassefeste). Da forsvant vibrasjonen hos meg [emoji106] (F11) Sent from my iPhone using Tapatalk Endret August 5, 2015 av Erik BM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Oktober 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2016 On 22.06.2015 at 16.10, TRF-Racing skrev: Det jeg ville frem til er at spes ved tuning så er ikke during fra lock up clutch uvanlig. Og det blir alltid nevnt som "vibrasjoner i bakstilling under pådrag". Kan dog være noe helt annet du sliter med. Den er nå tunet og jeg kan nå ane en liten vibrasjon rundt 50-60km/t ved godt pådrag. Er dette girkassen? Kan det gjøres noe med eller er det bare slik det er. Skal forresten sjekke motorfester og girkassefeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 Justere ned igjen dreiemomentet i problemområdet. Dette burde tuneren din vite (alt dette, ikke bare siste svar). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Samme greia med min e60 med manuell kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Jeg sliter også med vibrasjon/during ved litt hard akselerasjon og venstre sving samtidig på vår F10 520d automat. BMW fant ingen feil, og sa at det skal være sånn. Noe som jeg er litt usikker på om jeg skal ta med god tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå