Ole Martin Ask Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Sliter med at bensin ikkje renner ned fort nok, slik at de stopper på pumpa nett som om de skulle vere fullt men tanken er tom.. Har prøvd å skifta lufte slangane på bensintanken osv men hjelper ikkje kva kan problemet vere?..
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 sånn var min e46 også, jeg stikker bare ikke pumpa helt inn, så går det helt fint
D.Toft Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 ta av innerskjermen i hjulbuen. oppi der sitter det nok en liten tank, lufting. sjekk alle rør osv for knekker. se om det er bedre når du fyller og motor står på tomgang. dette hjelper betraktelig på min e38
Alpejohn Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Dette sliter jeg også med av og til på min E39.. Kan være et helvete.. Et par tilfeller jeg bare har måtte gi meg på det og dra hjem med et par liter..
E.C. Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Skjer på min E36 på enkelte pumper også. Pleier å hjelpe å vri pistolen 90 grader med klokka.
Alpejohn Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Vet ikke om dette gir noe mening, men jeg var fryktelig plaga en gang det var veldig billig diesel og det var lang kø, samt det sansyneligvis hadde vært mange som hadde vært der og fylt.Da fikk jeg nesten ikke fylt noe i det hele tatt, måtte fylle en liter i minuttet, måtte bare gi opp.Dagen etter fylte jeg på samme plass, på samme pumpe og fylte full tank fort som f..Leste noe om skum og bobler i tankene når det er mange som fyller en eller annen plass, men vet ikke om det har rot i virkeligheten..Men rart at jeg hadde så store problemer da det var mange som fylte..
D.Toft Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 hjalp for meg å stå på tomgang og så fylle. den svelger unna uten klikk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå