Scorn Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Hei! Vurderer å kjøpe en 2003 E39 touring M-tech. Det som hindrer meg i å kjøpe den er at jeg er mye på hytta til alle årstider hvor det er et 5 kilometer med grusvei den siste biten. Grusveien er litt hullete noen steder, men ellers er den ganske bra og jevn. Vil det det gå fint å kjøre bilen på denne veien eller kan jeg risikere at fangeren eller noe under bilen slår nedi? Og hvor mye nysnø skal til på grusveien for at det blir et problem? Hytteveien er som regel måkt, men det har hendt at man må kjøre gjennom litt nysnø. ' Har en helt vanlig E39 sedan nå og har ikke hatt noe problemer med den på hytteveien. Noen her med E39 touring M-tech og dårlige erfaringen på grusveier og vinterføre? --Scorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Er nok ikke store forskjellen. Om fangeren vil slå nedi veien kommer helt an på farten din. Kjører du ordentlig pent innover, er det ikke noe problem. Har vært på hytta til besteforeldra mine et par ganger med min E60, som forsåvidt er en iPhone 6 høyde fra fangeren og ned til bakken, gått helt fint, så lenge man tar det pent og følger med hvor hullene er. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Eneste problemet jeg har om vinteren med min, er at plata under motoren lett tar nedi midten på veien om det er litt snø der.Det skraper, men ikke noe mer.Når det gjelder hullete vei, er min oppfatning at bilen virker lav, men er ikke så lav som du tror.Jeg har kjørt på en del dårlige veier, kjører man sakte der det er verst er det ingen problemer.Skal være en bra kul midt på veien for at den tar nedi, men kommer det hull da bør du kjøre utafor. Min er orginal høyde (altså med m understell..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå