Gabz Skrevet Juli 7, 2015 Skrevet Juli 7, 2015 (endret) Har en forbruksmåler som ser ut som et brannoffer (og fungerer ikke heller) i E36'en min. Er det mulig å fikse dette på en enkel måte, eller må jeg bytte hele instrumentpanelet? Og hvis jeg bytter panel, får jeg stilt til riktig km-stand? Endret Juli 7, 2015 av Gabz
vegard89 Skrevet Juli 8, 2015 Skrevet Juli 8, 2015 (endret) Enkleste er vel å bytte instrumentet tror jeg. Koster vel ikke allverden for et brukt ett. Anngående km så tror jeg det sitter en chip bak instrumentet som du kan flytte over til det nye du kjøper. Skal ikke si dette for sikkert, men mener å ha hørt dette et sted. Sikkert noen andre inne her på forumet som kan gi litt bedre svar på dett enn meg. Prøv å søk på google eller søkefunksjonen inne på forumet her. Endret Juli 8, 2015 av vegard89
plugg69 Skrevet Juli 12, 2015 Skrevet Juli 12, 2015 Det er ikke noe heksekunst å demontere instrumenthuset og bytte målere, måtte gjøre det på en 91 325 med slitte skiver, der bytta jeg også speedometer.. bare vær forsiktig, det meste er logisk. nålene er klemt på, vri dem løs..
Gabz Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Skrevet Juli 12, 2015 Men det virker som den funker opp til 0,9-1L/100km og den går aldri over det. Så tror ikke det bare er utseendet.
Gabz Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Skrevet Juli 13, 2015 Nei, er det gjort på samme måte som på E39?
Gabz Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Skrevet Juli 13, 2015 Var ikke mye forklaring der, da. Holde inne til den skrur seg av, holde inne igjen helt til det første tallet der kommer opp?
vegard89 Skrevet Juli 13, 2015 Skrevet Juli 13, 2015 Ja gadd ikke å lete så lenge. Men det eneste du gjør trykker den inn også holder du den inne mens du vrir om nøkkelen og fram til du ser det skjer noe så slipper du bare den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå