Gå til innhold

1994 E34 Exclusive 525 TDS Touring/ prosjekt

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Endelig har eg fådd ho heim :) Ho starta no å bakka fint når vi kjørte ho opp på hengern.. bytte termostat og kjøleveske, hente ut skilt, å montere vinterdekk, så en test tur :) Gleder meg å håper på det beste, har no bestilit ny vifte motstand.. :) får håpe det e bare det som e feil, da blir det årets julegave :)

Endret av Chris11slett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal ikke koke hvis viften inni bilen ikke fungerer. Ei heller dieselfilter, da vil den ikke gå. 
Jeg loddet opp motstanden til denne bilen en gang da den ikke funket, husker bare at motstanden er svindyr!

Går kjøleviften når den blir varm?
Ble ikke termostat og vannpumpe byttet når Aleksander byttet toppakning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal ikke koke hvis viften inni bilen ikke fungerer. Ei heller dieselfilter, da vil den ikke gå. 

Jeg loddet opp motstanden til denne bilen en gang da den ikke funket, husker bare at motstanden er svindyr!

Går kjøleviften når den blir varm?

Ble ikke termostat og vannpumpe byttet når Aleksander byttet toppakning?

v

Okei.. hvilken motstand? vifte? den kosta bare 400,- 

ja, den går.. holden tempen fint når dem bakken,.. men sist eg kjørte ble den varm me engang.. ja, det trur eg... men di tåler jo ikke så mye di vannpumpen..

Endret av Chris11slett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selger ikke telefon :) det e jo helt rått me den :) Ja, det e jo det.. men man blir jo lei og trist av å se at den bare står der..

men no skjer det ting.. har fådd på style 5 felga me hakka 7 dekk :) mangle ene senter, så vis noen har så e eg intressert i å kjøpe..

fikk ikke noe i posten idag heller.. e jo juletider, så litt tålmodighet må man ha.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...