Chris11slett Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 (endret) Nå må eg få ut fingern å hente heim gullet.. Endret November 24, 2015 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Endelig har eg fådd ho heim Ho starta no å bakka fint når vi kjørte ho opp på hengern.. bytte termostat og kjøleveske, hente ut skilt, å montere vinterdekk, så en test tur Gleder meg å håper på det beste, har no bestilit ny vifte motstand.. får håpe det e bare det som e feil, da blir det årets julegave Endret Desember 3, 2015 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Bilen skal ikke koke hvis viften inni bilen ikke fungerer. Ei heller dieselfilter, da vil den ikke gå. Jeg loddet opp motstanden til denne bilen en gang da den ikke funket, husker bare at motstanden er svindyr! Går kjøleviften når den blir varm?Ble ikke termostat og vannpumpe byttet når Aleksander byttet toppakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Fra henting å turen hjem.. må si eg syns det ser jævlig kult ut me x2 TDS Endret Desember 3, 2015 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Yey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 tok nettopp ut batteriet.. va masse vann under der.. har kommet vann inn fra helt bak på takluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Ikke så ukjent fenomen det, nei. Hadde en del rust og fukt under der i E39 TDS'en jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 var ikke rust under der har runnet vann fra takluka og ned på sete.. å nedi batteri kassa... tok ut baksete igår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Åja, vent, E34 har kanskje under baksetet de, ja. Tenkte på bagasjeromsplasseringa til batteriet i E39, jeg Menmen, godt det ikke var rust hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 stemmer det.. ja, det va bare lykken:) fant ut at eg hadde ett orginalt Mercdes Benz batteri i bilen.. tysk e tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 (endret) Bilen skal ikke koke hvis viften inni bilen ikke fungerer. Ei heller dieselfilter, da vil den ikke gå. Jeg loddet opp motstanden til denne bilen en gang da den ikke funket, husker bare at motstanden er svindyr! Går kjøleviften når den blir varm? Ble ikke termostat og vannpumpe byttet når Aleksander byttet toppakning? v Okei.. hvilken motstand? vifte? den kosta bare 400,- ja, den går.. holden tempen fint når dem bakken,.. men sist eg kjørte ble den varm me engang.. ja, det trur eg... men di tåler jo ikke så mye di vannpumpen.. Endret Desember 8, 2015 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 (endret) da va ny termostat i hus, å vannpumpe i stål på tur... vifte motstand kommer imårra Endret Desember 9, 2015 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Du skal ikke selge den telefonen da? Ser ut som et bra prosjekt det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Nei, selger ikke telefon det e jo helt rått me den Ja, det e jo det.. men man blir jo lei og trist av å se at den bare står der.. men no skjer det ting.. har fådd på style 5 felga me hakka 7 dekk mangle ene senter, så vis noen har så e eg intressert i å kjøpe.. fikk ikke noe i posten idag heller.. e jo juletider, så litt tålmodighet må man ha.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå