marius paulsen Skrevet Juli 11, 2015 Skrevet Juli 11, 2015 Må det kodes når man bytter batteri? Kan man unngå det om man bytter til et identisk batteri?
SweetBMW Skrevet Juli 11, 2015 Skrevet Juli 11, 2015 Må registreres batteri bytte. Nei du unngår ikke det ved å sette i samme batteri. Du registrerer byttet for at ladingen på batteriet skal bli korrekt. Et nytt batteri vil bli ladet dårligere uten registrering. Jeg kan gjøre dette for deg. Tar ikke lange tiden
marius paulsen Skrevet Juli 11, 2015 Forfatter Skrevet Juli 11, 2015 Ok. Jeg bor desverre ca 100 mil unna ellers så hadde det vært greit:) Kan man bytte det hjemme og så dra på verksted for koding eller virker ikke bilen i det hele tatt?
AndreasBr Skrevet Juli 17, 2015 Skrevet Juli 17, 2015 Et lite spm til dette.. På bilen min E90 får jeg "hele tiden" beskjed om lav spenning på batteriet. Jeg kjørte 50 mil igår, og når jeg kom hjem stod jeg med nøkkelen i tenningen, og fikk plutselig beskjed om lav spenning på batteri. Nytt batteri? Bilen som ikke lader batteriet ordentlig?
SweetBMW Skrevet Juli 17, 2015 Skrevet Juli 17, 2015 Dårlig batteri. Evt ikke korrekt bytta batteri. Eller dårlig lading. Men lading er elektronisk regulert.
bmwmann24 Skrevet Juli 18, 2015 Skrevet Juli 18, 2015 Et lite spm til dette.. På bilen min E90 får jeg "hele tiden" beskjed om lav spenning på batteriet. Jeg kjørte 50 mil igår, og når jeg kom hjem stod jeg med nøkkelen i tenningen, og fikk plutselig beskjed om lav spenning på batteri. Nytt batteri? Bilen som ikke lader batteriet ordentlig? Sett et multimeter på polene å mål. Bør lade over 14V.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå