mr.ben Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Hei, skal til og blende swire flaps på min 330D å lurte på om noen hvet diamet på lokka?. noen andre en ebay som selger disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Hei, det er vel 2 typer lokk. Du bør egentlig ta av innsug og måle. På min 2005 330d var det 22mm. Gs selger også lokk til disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 okei . så det var 22 og 32mm på ebay så ble usikker, probleme er at tar jeg av innsuge for og måle så står jeg uten bil en stund, ihvertfall hvis jeg bestiller på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Fort gjort og sette på innsuget igjen da. Om det ikke er veldig koksa igjen og du ikke tørr å bruke den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Er nok en stor fare for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Jeg har 22mm i god kvalitet fra plw liggende om du trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Det er derfor det er så herlig å bestille fra TRF Performance, da får man riktig, hver gang, garantert. Hankook og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2015 Hei, har sendt mail til deg trf det gjore jeg før jeg skrev denne tråden, mulig du ikke har fått den, men har du på lager?,send meg gjerne en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 kan ikke se å ha fått noe som ikke er svart på. Sender deg en pm jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå