moekim666 Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 har lastet ned rheingold, men hvordan får jeg det opp å gå? må standard tools å ediabas opp å gå før jeg kjører rheingold? eller er alt inkludert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Mener at du må ha ediabas installert of fungere for at rheingold skal virke. Det letteste er å legge inn standard tools og teste at INPA fungerer. Da skal rheingold også virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Du må dette opp standard tools riktig. Og så må du velge ediabas i vci config i ista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 ja, har forstått det slik. men går det å kjøre standard tools i win 8.1? Har foresten prøvd meg på ISPI NEXT med ista/D og ista/P, men der finner jeg bare icom tilkobling. noen muligheter der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Ista / rheingold skal kjøre i win 8, 8.1 og 10. Det går av å sette opp usb tilkobling i ista, men det må du Google, det kan ikke jeg utenat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Ispi next er bare icom. Men finnes emulator for det. Jeg har aldri brukt den dog da jeg har icom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Fant emulator til ista/p, men ikke til ista/d. Spørs om jeg driter i ispi next, og kjører kun rheingold. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Tror du blandet om ista d og p. Mener at man ikke trenger emulator, men register justering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Humm, godt mulig. Men fant en emulator som fulgte med, den heter loader v2, å den er til ista/p.. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Det er korrekt at det er til ista p. moekim666 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Prøvd ista/p? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Nei, jeg har ikke orket å fikse med emulator /register endring. NCS er like greit, foreløpig. Såklart det hadde vært artig å teste, men har ikke orket enda. Har installert det på en disk til PCen, og holder på med en annen disk nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Koding med ista P er utrolig tungvindt sånn sett også. Koding av lys på F06 ville ta 4timer fordi den ville oppdatere hele bilen først. Noe jeg ikke hadde tid til. Jeg var rinelig sikker på det skal finnes emulator for icom / enet for ista D og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Så klart det finnes emulator for det, men hva skal man med det? Jeg kommer ikke på hva man skal med emulator for ISTA D? Har jo alle funksjoner med EDIABAS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå