Gå til innhold

Hva tror dere om denne bilen? E90

Fr3driksen
 Share

Anbefalte innlegg

Da har du hørt feil for E90 er veldig bra og godt skrudd sammen, selv ved høy kilometerstand er de faste og fine å kjøre så dette ville jeg ikke brydd meg om. Se etter at service historikk er fulgt og at bilen bærer preg av godt stell :) Hadde selv en E90 325d i 3,5 år og 70 000 km, beste bilen jeg har hatt. Var aldri noe galt, var bare å fylle tanken og bytte olje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg er usikker på hva som menes med at en bil er like tight og fin ved feks 265kkm?

Så lenge slitedeler blir skiftet så er det jo ingen grunn til at bilen IKKE skal være tight og fin...?

Så klart "fin" kan jo være så mangt.

Vil ikke tro det er så mye slitasje på et chassis ved vanlig bil kjøring...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg er usikker på hva som menes med at en bil er like tight og fin ved feks 265kkm?

Så lenge slitedeler blir skiftet så er det jo ingen grunn til at bilen IKKE skal være tight og fin...?

Så klart "fin" kan jo være så mangt.

Vil ikke tro det er så mye slitasje på et chassis ved vanlig bil kjøring...?

E90/E91 er veldig bra biler. Facelift'n er iallefall veldig godt skrudd sammen, jeg hadde en E91 før jeg var så dum og bytte til F30 og nå til F10

Det er den beste BMW jeg har hatt ! Nesten ikke lyder fra insiden (ikke noe knriking, skrammel) 

Ikke et problem på 75 000 km, tut og kjør :) 

Personelig vil jeg prøvd å finne en med sportsseter. De gir mer justring og er dermed mer komfortabelen normal standard seter. ;)

Endret av Torkild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...