Fr3driksen Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Vurderer å kjøpe meg en E90 og lurte på hva dere tror om denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60630140&searchclickthrough=true Har fått høre att det beste er tatt etter de har bikka 100 000 og at det er da utgiftene kommer. Burde jeg styre unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Da har du hørt feil for E90 er veldig bra og godt skrudd sammen, selv ved høy kilometerstand er de faste og fine å kjøre så dette ville jeg ikke brydd meg om. Se etter at service historikk er fulgt og at bilen bærer preg av godt stell Hadde selv en E90 325d i 3,5 år og 70 000 km, beste bilen jeg har hatt. Var aldri noe galt, var bare å fylle tanken og bytte olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3driksen Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2015 Høres bra ut! Henter E90 til uka, usikker på om det blir denne eller en annen jeg har kikka på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Har ein e91 som har gått 265000 nå og den er fortsatt like tight å fin som ein med 150000 mindre på telleren. Veldig solid bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 Jeg føler at jeg er usikker på hva som menes med at en bil er like tight og fin ved feks 265kkm? Så lenge slitedeler blir skiftet så er det jo ingen grunn til at bilen IKKE skal være tight og fin...? Så klart "fin" kan jo være så mangt. Vil ikke tro det er så mye slitasje på et chassis ved vanlig bil kjøring...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 (endret) Jeg føler at jeg er usikker på hva som menes med at en bil er like tight og fin ved feks 265kkm? Så lenge slitedeler blir skiftet så er det jo ingen grunn til at bilen IKKE skal være tight og fin...? Så klart "fin" kan jo være så mangt. Vil ikke tro det er så mye slitasje på et chassis ved vanlig bil kjøring...? E90/E91 er veldig bra biler. Facelift'n er iallefall veldig godt skrudd sammen, jeg hadde en E91 før jeg var så dum og bytte til F30 og nå til F10 Det er den beste BMW jeg har hatt ! Nesten ikke lyder fra insiden (ikke noe knriking, skrammel) Ikke et problem på 75 000 km, tut og kjør Personelig vil jeg prøvd å finne en med sportsseter. De gir mer justring og er dermed mer komfortabelen normal standard seter. Endret Juli 20, 2015 av Torkild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå