CaptainSexy Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Hallo. Kjøpte meg en E39 forje uke og er veldig fornøyd! Men innimellom detter radiosignalet ut og lyden bare dør. Setter jeg over til CD spilleren er lyden tilbake, så det er ikke noe problem med høytalerne. Noen som har hatt lignende problem? Noen tips til hva jeg kan gjøre? Legger ved ett bilde av spilleren jeg har i bilen. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 Det kan være dårlig antenneforsterker. Har du touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 Har sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 Det kan som sagt være dårlig antenneforsterker. Denne ligger i C stolpen på venstre side. Det er den som tar imot FM signal. Du kan selvsagt sjekke om antenne kabel står i skikkelig på din radio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 Ok! Skal sjekke begge deler Var ute å kjørte en tur nå og hadde vell bra signal i ca 30min så ble den borte. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 Da har jeg byttet FM forsterkeren og har radio enn så lenge vertfall. Håper at det var den som var problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 Såpass. Hadde en ekstra liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 Kjørte bort på skroten som er 10 min unna.. Var sikkert 6-7 E39 der, men bare 1 som hadde riktig FM forsterker. 200 spenn? Ja takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Bumper denne da jeg har radio trøbbel igjen! Helt til noen dager siden har radioen fungert utmerket, så plutselig tok den kvelden.. Trodde kanskje det var FM forsterkeren, men fant en ledning som hang løst(se bilde) Det ser sånn ut at det er ledningen selve antennen som har løsnet. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre for å fikse dette, så blir veldig glad for tips Vet ikke om det går an å bytte eller bare lodde den på plass. Her kommer bilder: Takker for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Det er bare å lodde i vei om du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Da prøver jeg på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Etter å ha loddet på plass den løse ledningen og sjekket alle koblinger til radioen ble det endelig lyd! Ble fryktelig kjedelig å høre på den samme cden i flere dager Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå