Karlstrøm Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Er det mulig og få lys i "eyebrowsa" på e91 2009 også? Sånn som på e61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 E91 har vel ikke sånne i utgangspunktet? Så tviler sterkt, med mindre du modifiserer lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 E90/E91 verken før etter LCI har lys her. Det nærmeste man kommer er E90/E91 LCI med orange sidemarkeringslys - altså det du har i dag på din LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlstrøm Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Ah fuck. Da blir dette neste prosjekt, kjøpe 2 lykter og modifisere de Går det og kode så hele blinkelyset blir gult? Er bare de øverste sidemarkeringslysene som står på hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 (endret) Er ganske sikker på at naboen min har lys i de gule der på sin -10mod E91. Må bare ha lysbryteren i riktig pososjon. Eller er det bare litt gult lys i siden av lykta kanske!!.. Endret Juli 21, 2015 av Øyvind.L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Du tenker sikkert på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Ja stemmer.. Var de små gule diodene jeg jeg husket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå