bergeee Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Hallo. Sliter litt med 725tdsen til min bror. Den vil ikke gire, går kun i 3 gir hele tiden. Har prøvd å bytte hjerne uten hell å hjernen som står i bilen hans nå er testet i en annen bil å funker fint der! Noen som kan ha noe ide om hva dette kan være ? Her er feilkoden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Kan du gire uten å trykke inn knappen på gir velger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monte Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Hei, jeg har en 735il med gearkasse problemer, leste av feilkoder i dag og fikk opp 106 Stalling speed check. Når jeg går inn på solenoid valve så er solenoid 1,2 og 3 korrect men på solenoid 4 og 5 står det Solenoid valve pin no is unknown. Noen her som vet hva dette betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Hei, jeg har en 735il med gearkasse problemer, leste av feilkoder i dag og fikk opp 106 Stalling speed check. Når jeg går inn på solenoid valve så er solenoid 1,2 og 3 korrect men på solenoid 4 og 5 står det Solenoid valve pin no is unknown. Noen her som vet hva dette betyr? Start din egen tråd du, ikke blande andre problemer i andres tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå