Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sålangt ingen som har sagt noe om prisen jeg betalte... Er det noe spessielt grunn til det? :P

Skrevet (endret)

Det kan blir dumt om du tar senk som senker mye, men litt senk går greit da det fortsatt holder seg i arbeidsområdet til originale dempere. Som regel er det vel "greit" å senke 30-40~ish mm på originale dempere. Jeg har selv 40/15 på mine originale og ingen problemer så langt etter snart 10k km.

EDIT: kommenterte litt på pris i innlegg 12 jeg ;)

Endret av E.C.
Skrevet (endret)

Å, så det ikke av en eller annen grunn...

Ved et treff så stiller jeg opp med bagasjen full av øl mot mekke tips og kansje med noe små ting hvis jeg ikke greier å få til det med rattet :bmw:

Men tilbake til det med at bilen er "myk" så mente jeg egentlig karrosoriet, ikke demperne. Det er på en måte som om det knirker litt i dørene og litt rundt omkring, vanskelig å forklare. Har aldri opplevd den lyden med noen av de andre bilene jeg har kjørt der tidligere. Er på en måte en knekk i veien som gjør at flat vei plutselig stuper ned...

Men har hørt noen små lyder her og der i dumper osv. Her snakker vi altså om lyder som kommer fra karrosoriet, ikke understell.

Endret av Nob
Skrevet

At det ikke var noe Upris betyr helt greit for begge parter? Er ikke stort å gjøre med det nå som pengene er overført.. Med mindre jeg skal kanselere betalingen da... muhahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...