Fabian Knutsen Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 Hei, slik som overskriften sier, lurer jeg på hvor det er best å handle servicedeler. Har sett på endel forskjellige nettsider, men greit å høre om andre folks erfaringer og anbefalinger. Lurer også hvordan det er å kjøpe alternative varer, når det gjelder filter ? Er det noen stor kvalitetsforskjell å snakke om ?
StigJ Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 Jeg handler enten lokalt hos Mekonomen eller hos Koed.no
Fabian Knutsen Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Skrevet Juli 29, 2015 Hvordan er prisene på Mekonomen ?
Reef89 Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 Ligger jo milliarder av slike tråder/innlegg, bruk søkefeltet.
BrilleBjørn Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 Er ikke alltid det er så mye å spare på å kjøpe hos mekonomen/meca/bilxtra. Kjøpte nylig diverse service-deler hos Bavaria, og kom totalt sett ut billigere enn hos andre nevnte leverandører. Olje var nesten halve prisen hos Bavaria, så ikke glem å sjekk hos ditt lokale bmw-verksted.
Tore Kn Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 Er ikke alltid det er så mye å spare på å kjøpe hos mekonomen/meca/bilxtra. Kjøpte nylig diverse service-deler hos Bavaria, og kom totalt sett ut billigere enn hos andre nevnte leverandører. Olje var nesten halve prisen hos Bavaria, så ikke glem å sjekk hos ditt lokale bmw-verksted. Helt enig i dette, mitt inntrykk er at prisene på original-deler hos GS er nokså like som hos lokal BMW forhandler her i Arendal. Synes spesielt Mekonomen har en tendens til å være dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå