Gå til innhold

Vurderer kjøp av bmw x5 E70

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har selv en 2012 mod og er veldig fornøyd.

Kjøpte den da den var gått 15000 og nå 55000 og ingen problem :) eneste jeg vet at på m-sport utgaven blir kanalene veeeldig fort stygge av sten sprut. Derfor valgt jeg uten dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ble veldig usikker, :/ har jo tross alt utstyret på f30 men x5 en kul bil, men som sagt fra forrrrige generasjon.

Er utrolig god å kjøre, men er blitt såpss voksen med unge på 3 år, derav tanken på x5

Saken er jo at f30 er en 2012 modell og faller i verdi hvert år, så i tillegg står den for vinterlagring fra okt-april,

Lurer virkerlig om det er verdt det eller ikke:/

Endret av badsha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

badsha, har du sett på X3? Veldig god å kjøre, større plass enn jeg trodde og sannsynligvis litt rimeligere å holde enn X5. Men selvsagt ikke med så gromme motorer som i X5. Kona endte opp med X3 fordi hun syntes X5 ble for stor. Hun fant en med treliters diesel og det er en skikkelig kjøremaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpe nettopp en F15 X5 og er storfornøyd. E70 blir veldig gammeldags i forhold til den nyeste X5´en. Du må over 900000 for å få 258hk utgaven av F15 med det utstyret man bør ha. 211 hk utgaven må du styre unna. Den har fire sylindre og er tilnærmet umulig å selge videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...