RobertGråwe Skrevet Juli 31, 2015 Skrevet Juli 31, 2015 Har luftet motoren min i evigheter, og får aldri varme i registeret.Kan det være noe galt med hjelpepumpene eller hva det heter? De som sitter på førersiden i motorrommet.Noen som har hatt feil på de før som har feilsøkt og kan gi meg noen tips?
E.C. Skrevet Juli 31, 2015 Skrevet Juli 31, 2015 Kan jo hende at det sitter en luftlomme der som du ikke får ut. Jeg hadde prøvd å tømme all kjølevæsken så luftet etter korrekt prosedyre. Ergo i en liten oppoverbakke og varmeapparatet på full varme, vifta på 1 trinn.
RobertGråwe Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Skrevet Juli 31, 2015 Får prøve dette, men da venter jeg til jeg skal bytte vannpumpe og termostat, ingen vits å sløse med kjølevæske man har betalt penger for.
Otis Skrevet Juli 31, 2015 Skrevet Juli 31, 2015 Ingen vits å tømme systemet. Bare gjør det som ec sa. Så skal det komme ut. Det kan være feil på ihka modulen som styrer varmeventilen, og gir ventilen 12 volt hele tiden, da blir det aldri varmt. Så du kan forsøke å ta av strømmen på ventilen og se om det blir varmt da.
RobertGråwe Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Skrevet Juli 31, 2015 Dette skal jeg prøve!Hva er ihka modul?
RobertGråwe Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Skrevet Juli 31, 2015 Er det selve kontrollpanelet til klimaanlegget?Var det jeg fikk opp i googlesøket, det vil jo kanskje forklare hvorfor AC fungerer tidvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå