Peak Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Ønsker og kjøpe et felgsett med dekk, kom med forslag, 17"/18"/19" er det som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Kristiansen Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Selger ett sett med bare felger som går billig 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 selger disse http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=63695473&searchclickthrough=true&searchQuery=63695473 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Jeg har slike felger liggende selv Danskii, var bare på utkikk etter noe mer spennende til min e87, men det har jeg nå funnet -Så tråden kan stenges. Takk for forslag. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Sikkert flere enn meg som er nysgjerrig på hvilke spennende felger du endte opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Style 132 skal jeg prøve og få klemt på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Som på dette bildet, det da. Jeg er for øvrig på jakt etter en slik endestuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Hehe!Er veldig usikker på om det kommer til å bli fint, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Tror det blir veldig bra med en slik endestuss som på bildet over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå