Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den tåler ihvertfall 600nm. Ifølge realoem.com så har den GA6HP26Z, jeg trodde at Lci hadde 28 kassen men skal ikke påstå det. Uansett så oppgir ZF 600nm på 26 kassen og 700nm på 28 kassen. Da er det nok litt å gå på også vil jeg tro :-)

 

ZF

Skrevet (endret)

Ja godt spørsmål. Det ser ut som Realoem ikke alltid stemmer og i dette tilfellet kalles alle kasser for 26Z selv etter at den gikk ut av produksjon.  Ser ut som 28 kassen også kalles 26tu og sitter i E90 335D Lci, 535D E60 Lci,  X3 og X5 men jeg tror fremdeles at den kan sitte i E61 530D Lci   :smile: rett og slett fordi den var en forbedra 26 kasse og jeg tviler på at ZF fortsatte å produsere den gamle når de hadde utvikla noe bedre. 

 

Men dette er bare synsing fra min side. 

Endret av Hpi
Skrevet

Tu kassen i 525d/520d tåler 450nm mot 400nm pre facelift.

Så man kan jo anta 50nm økning på tu av 26 kassen.

Skrevet

Ja stemmer, samtidig endret den navn fra 6hp19 til 6hp21. Hvis du ser på bildet fra ZF så endret 26 kassen navn til 28 og gikk fra å tåle 600nm til å tåle 700nm. 

Skrevet

Hei, noen av dere som vet hvilken kasse som står i 2010 X6 m/3l diesel 235 hk og event. Hva den tåler av NM?

Kanskje en link til hvor man finner ut dette. Takker for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...