Havardd Skrevet August 5, 2015 Skrevet August 5, 2015 Kjøpte meg en e46 coupe for litt siden med dårlig lakk jobb på bakskjermene! Litt fargeforskjell, og ikke veldig pent. Noen som har noe bra tips til å få dette til å se litt bedre ut? Uten og måtte sende bilen til lakkering. Bilder kommer snaart.
hsd Skrevet August 5, 2015 Skrevet August 5, 2015 (endret) Eneste brukbare løsninga er å lakke hele skjermen, evt opp til den langsgående profilen. Er jo ikke bare lakkinga, selv på det dårlige bildet ser jo man hvor de har slipt, sparkla og herja. Tenker det ikke er lenge før du også får rustbobler. Quickfix er en grov polis med mye cut, det blir mye bedre men bra blir det ikke. Eneste du derimot kan håpe på er at den hvite matte linja forsvinner ei stund. Endret August 5, 2015 av Håskjold
Reef89 Skrevet August 5, 2015 Skrevet August 5, 2015 Ja, her er det jo skam dårlig arbeid før lakkering. Bør nok lakkeres over hele som nevnt.
Havardd Skrevet August 6, 2015 Forfatter Skrevet August 6, 2015 Eneste brukbare løsninga er å lakke hele skjermen, evt opp til den langsgående profilen. Er jo ikke bare lakkinga, selv på det dårlige bildet ser jo man hvor de har slipt, sparkla og herja. Tenker det ikke er lenge før du også får rustbobler. Quickfix er en grov polis med mye cut, det blir mye bedre men bra blir det ikke. Eneste du derimot kan håpe på er at den hvite matte linja forsvinner ei stund. Jaa, har tenkt på og våtslipe med kjempe fint papir, også polere for å få bort den matte linja, for og se om det blir litt bedre. Veit jeg må lakkere hele skjermen for å få den helt fin igjen, men det har jeg ikke råd til akkurat nåå,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå