Traktor-84 Skrevet Oktober 31, 2015 Skrevet Oktober 31, 2015 Er det ikke sånn at om den ikke oppdager flamme innen 30 sek (?), så stopper den? Det er vel tegn på glødeplugg vil jeg tro.. Ta den ut, demonter og undersøk. Får kjøpt deler på ebay: -Filter i brennkammeret -Pakningsett til et par hundre -Pakningsett med glødeplugg, ca 6-700 kr (pluss frakt og moms) -Komplett brenner innsats med pakninger, glødeplugg og hele brennkamemret. Du kan også måle glødepluggen, mener den skulle være rundt 0.32 ohm. Min var 0.4 ohm. Jeg byttet bare pakninger og gjorde reint i brennkammeret. Du kan også bytte det filteret som sitter i bunn på brennkammeret, men da må du vist nok kappe av fremste delen for og komme til en segering som da løser ut dette filteret/stålulla. Min så litt slitt ut, men får ta det en annen gang. Hva søker du på når du finner delene til webasto'n? Har prøvd å letet ut selv men finner ikke deler til de
Alpejohn Skrevet Oktober 31, 2015 Skrevet Oktober 31, 2015 "webasto thermotop C" for eksempel.. Eller bare "webasto".Må som regel lete litt med mindre du vet hva du søker etter. Ebay.de er også grei å bruke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå