Skulebollen Skrevet August 26, 2015 Forfatter Skrevet August 26, 2015 Dette har jeg gjort mange ganger uten hell. Trykker f4 men ingen forandring kommer opp at shipping mode blir aktiv. Men jeg tok meg en liten tur med bilen nå, og fikk da opp denne feilkoden når jeg koblet til igjen
Skulebollen Skrevet August 27, 2015 Forfatter Skrevet August 27, 2015 (endret) Kan oppdatere her: fikk igårkveld start på kompressoren, pirket litt nedi kontaktene til styreenheten, ( der var det irret ) også startet kompressoren etter dette når jeg brukte INPA, jeg får fortsatt feilkode på energy saving mode, så skal prøve og få kodet styreenheten ikveld, får hjelp av en utrolig hyggelig kar på forumet her Og da håper jeg den starter når tenning går på. Meeen, bilen løfter seg fortsatt ikke. Så rekner nesten med kompressoren er gåen da? Er det evt. noen mulighet og sjekke dette på? Endret August 27, 2015 av Skulebollen
HMW Skrevet August 27, 2015 Skrevet August 27, 2015 Bra... Masse elektrospray og potensielt dielectric grease...
Skulebollen Skrevet August 27, 2015 Forfatter Skrevet August 27, 2015 Ja fikk vertfall start men hjalp jo ikke så mye da
HMW Skrevet August 27, 2015 Skrevet August 27, 2015 Rens resten av kontakten godt på begge sider. Mulig du ikke får kontakt med alle funksjoner, ventiler o.l.. Skal ikke være behov for å programmere den på nytt
Joakim2104 Skrevet September 3, 2015 Skrevet September 3, 2015 Skjekk nivåreguleringens boksen som fordeler luften til luftbelgene, når metalle som regulerer luften blir slitt så får du feilmeldingen. Så lenge kompressorn funker så er det ventilen som er et vanelig problem, ikke kompressorn
Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Forfatter Skrevet September 3, 2015 Fikk til bilen idag! SweetBmw fjernkodet styreenheten på bilen slik at den fungerer Denne må nemlig kodes før den virker Er evig takknemlig for jobben SweetBmw gjorde, meget dyktig mann som garantert sparte meg for maaange tusen om jeg skulle sett bilen på BMW Ois80 reagerte på dette 1
Otis Skrevet September 3, 2015 Skrevet September 3, 2015 Åja, den var ikke kodet etter skifte altså! Men bra sweetbmw forstod dette da
Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Forfatter Skrevet September 3, 2015 (endret) Ja er helt imponert over hva han fikk til Skal sies at kompressor ikke gikk via inpa heller i første omgang, men etter at jeg pirket endel nedi kontakten til styreenheten fikk jeg den til via INPA. Men den hevet seg fortsatt ikke. Så tryllet SweetBmw litt innpå og vips så hevet den seg og funker fint nå Fikk kun en liten prøvetur før jeg måtte reise offshore men satser på det holder seg Endret September 3, 2015 av Skulebollen
Ois80 Skrevet Oktober 18, 2015 Skrevet Oktober 18, 2015 Hei Sliter med og få hevet bil igjen. Hade lekasje på luftbelg høyre bak. Byttet denne bilen har funka bra nå i 1 uke.. Men nå plutselig ligger den helt nede. Kompressor starter men hever ingen ting. Har slettet feilkoder og testet igjen. Men kjenner d er veldig lite trykk ut fra den svarte til fordeler rød/blå til hver belg.
Ois80 Skrevet November 7, 2015 Skrevet November 7, 2015 Hei Jeg har fått byttet kompressor nå. Men nå vil den ikke starte igjen. Har sjekket sikringer. Hva må jeg gjøre for og få liv i kompressor igjen?
Otis Skrevet November 7, 2015 Skrevet November 7, 2015 Mulig du må ha en diagnose og se etter feilkoder eller noe annet.
Ois80 Skrevet November 7, 2015 Skrevet November 7, 2015 Koblet til pc i sta så at den står i transport modus. Fikk hevet den. Men tror jeg ikke fikk av transportmodus for nå er den gått ned igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå