Christianfs Skrevet August 17, 2015 Skrevet August 17, 2015 Hei! Har en E46 Touring som orginalt er prefacelift med orgianlt xenon, men har nå bygget om til Facelift og da har jeg lagt merke til at de nye facelift lyktene har en ekstra kontakt. +12V for high beams kontakten har jeg ikke, se bilde.
Sammyen Skrevet August 17, 2015 Skrevet August 17, 2015 Er vel ikkje bi-xenon lykter du har tatt til faceliften? Sent from USS Enterprise
Clevion Skrevet August 18, 2015 Skrevet August 18, 2015 Er vel ikkje bi-xenon lykter du har tatt til faceliften? Sent from USS Enterprise E46 kom aldri med BiXenon, så tviler sterkt
awt Skrevet August 18, 2015 Skrevet August 18, 2015 Jo, de gjorde det. Derimot litt usikker på om sedan fikk dette, men på coupé er ikke dette uvanlig.
HansErik Skrevet August 18, 2015 Skrevet August 18, 2015 Er kontakt for Bi-Xenon, ja. Sedan, touring og coupé E46 fikk mulighet for det på facelift (Coupé har vel til og med svingbare lykter). Den enkle måten er å koble strømmen til fjernlys inn på bi-xenon kontakten. Dette gjøres ved retrofit i Europa. Den mer kompliserte måten er å legge opp egen kabel fra lysmodul. Da må lysmodulen være av en nyere type (husker ikke hvor ny). Eneste forskjellen mellom de to (så vidt jeg vet) er at med egen kabel, så bruker lyshornet kun halogenfjernlysene, mens fjernlys bruker både bixenon og halogen.
Clevion Skrevet August 18, 2015 Skrevet August 18, 2015 Jo, de gjorde det. Derimot litt usikker på om sedan fikk dette, men på coupé er ikke dette uvanlig. My bad, var bombesikker på at dette ikke komme før E9x og E6x awt reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå