D.Toft Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 ja det skal det være. høyre framskjerm skal være meget bra. har som sakt ikke sett rust på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hvor mye for hele bilen, uten motor og gir? Km stand på karosseri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 (endret) ehhhh.. hva vil du gi? jeg aner ikke hva ett komplett rullendes karosseri med interiør er verdt når jeg leste av feilkoder og slikt, så viste den 187tusen km. er picselfeil i speedo så åtte lese av der. jeg kommer til å plukke denne bilen for det som må til for å få start på motoren i min E38. speedo og innvendig speil vil bli beholdt også. det jeg vet jeg kommer til å bruke selv er: speedo, innvendig speil, motor og gir med tilbehør, pedalsett, el rattstamme, bensinpumpe, bensinfilter med regulator osv. samt eksos Endret August 25, 2015 av D.Toft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hva tenker du for interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 10000 for seter, dørtrekk og midtkonsoll. må hentes 12000 for ALT av interiør deler, framseter, bakseter, midtkonsoll, dørtrekk, taktrekk, gulvmatte, hattehylle, stoffmattene på gulvet, a-b-c stolpe deksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 dunderdo: helt i orden. skal samle sammen alle deksler også. du kapper ut selv så får du det du vil ha? lamek: 6000 for diff og lokk? Fantastisk!! Kontakt meg når det nærmer seg, så skal jeg ta med meg plasmakutter og ta meg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Hvor mye skal du ha for front lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Atle_ Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Hvor mye skal du ha for den lille naviskjermen med frakt til Lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 (endret) frontlykter, baklykter, koffertlokk, frontfanger med locari, bagasjeromsgulv, servo snekken, sidespeil har jeg kjøpere på. Atle: 1800 ink frakt? Endret August 27, 2015 av D.Toft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Hva skal du ha for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 hva er speilene ? Full auto med alt ? Å ska du selge de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 28, 2015 Forfatter Share Skrevet August 28, 2015 speilene har jeg kjøper på. interiør selges komplett, seter, bakseter, dørtrekk og midtkonsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Har du LCM 4? trenger en sårt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 tror jeg har en lcm 4 liggendes. om ikke så har denne lcm3 mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 ja det skal det være. høyre framskjerm skal være meget bra. har som sakt ikke sett rust på denne bilen. Hva kunne du tenke deg for framskjerm da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå