Gå til innhold

Felgvalg F80

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Har 20" på bildet der ja

Jeg vil ha mer concave felger, i tillegg til at de må lengre ut foran.

Men jeg er som sagt veldig usikker på hva som blir pent, litt viktig at det ikke blir harry heller. Tenkte i utgangspkt BBS på denne, men det er jo håpløst om dagen....

Pris på dette vet jeg ikke, det viktigste er å finne noe som passer doningen.

Har også originale 18" ja, de er egentlig veldig fine.......post-48993-0-58346000-1440612418_thumb.jpost-48993-0-80241900-1440612432_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er BBS håpløst nå om dagen, tenker du på høy pris pga dyr valuta?

Eller så er jo min anbefaling nettopp BBS. De har kommet med to nye felger, CI-R som ikke er smidde og kun 20", og så den nye top of the line felgen som er smidd og ekstremt lette, FI-R som både kommer i 19" og 20". 

CI-R er 9x20 ET25 og 20x10,5 ET35

FI-R er 9,5x19 ET22 og 10,5x19 ET35 (fås også i 20" med samme bredde og innpress).

Når det gjelder hva norske dekksjapper og importører kan tilby, har jeg ikke oversikten, men tviler vel om det er så mye spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt fra Baan Velgen og felgene skal være klare for henting hos post i butikk når jeg kommer hjem fra ferie.

Kan altså ikke si noe om forpakningen enda, men BV var behjelpelige med å skaffe BBS CH som de egentlig ikke har i butikken, samt at deres eksportvarer sendes momsfritt slik at man betaler kun den norske momsen ved ankomst til Norge.

Fedex måtte ha kvittering fra PayPal for å fortolle og det er Bring som leverer i siste innstans, sistenevnte er som vanlig litt håpløst, men det kommer man jo ikke utenom.

Venter du til tirsdag så kan jeg sikkert skrive totalopplevelsen min med BV, men det har altså vært positivt så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...