johnja Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Jeg trenger tips/forslag, skal ha på nye felger ila vinteren. Tenker maks 19" men veldig usikker på hva som passer........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Ikke fornøyd med disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Er det 20" du har nå og 18" 513M orginal felger? Hva er det du ikke liker med dem? Jeg har bare dyre forslag, så hva er budsjettet ditt? johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Har 20" på bildet der ja Jeg vil ha mer concave felger, i tillegg til at de må lengre ut foran. Men jeg er som sagt veldig usikker på hva som blir pent, litt viktig at det ikke blir harry heller. Tenkte i utgangspkt BBS på denne, men det er jo håpløst om dagen.... Pris på dette vet jeg ikke, det viktigste er å finne noe som passer doningen. Har også originale 18" ja, de er egentlig veldig fine....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Hvorfor er BBS håpløst nå om dagen, tenker du på høy pris pga dyr valuta? Eller så er jo min anbefaling nettopp BBS. De har kommet med to nye felger, CI-R som ikke er smidde og kun 20", og så den nye top of the line felgen som er smidd og ekstremt lette, FI-R som både kommer i 19" og 20". CI-R er 9x20 ET25 og 20x10,5 ET35 FI-R er 9,5x19 ET22 og 10,5x19 ET35 (fås også i 20" med samme bredde og innpress). Når det gjelder hva norske dekksjapper og importører kan tilby, har jeg ikke oversikten, men tviler vel om det er så mye spennende. johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Håpløst at det ikke selges i Norge lenger tenkte jeg, men det er vel egentlig ikke no problem kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Har du no priser på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 (endret) Ta kontakt med http://www.baanvelgen.com/ De holder til i Nederland, men til og med folk fra USA kjøper BBS felger fra de. Endret August 26, 2015 av E.H.D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Jeg har bestilt fra Baan Velgen og felgene skal være klare for henting hos post i butikk når jeg kommer hjem fra ferie. Kan altså ikke si noe om forpakningen enda, men BV var behjelpelige med å skaffe BBS CH som de egentlig ikke har i butikken, samt at deres eksportvarer sendes momsfritt slik at man betaler kun den norske momsen ved ankomst til Norge. Fedex måtte ha kvittering fra PayPal for å fortolle og det er Bring som leverer i siste innstans, sistenevnte er som vanlig litt håpløst, men det kommer man jo ikke utenom. Venter du til tirsdag så kan jeg sikkert skrive totalopplevelsen min med BV, men det har altså vært positivt så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Vil gjerne høres erfaringer, M3 skal snart parkeres, så jeg har ingen hast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Hva med disse? Orginale og fine! http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=62584925&ref=ads&myad=62584925 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Hva med disse? Orginale og fine! http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=62584925&ref=ads&myad=62584925 De vanlige F30 felgene er for smale og har for høyt innpress til M3/M4. johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 Hva med disse? Orginale og fine! http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=62584925&ref=ads&myad=62584925 Takk for tips, men det blir helt feil innpress på F80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Skal du opp i slike prislasser, kjøper du HRE. Peak og johnja reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå