Gjest Nightlight Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 (endret) slett Endret Desember 2, 2016 av Nightlight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Kan gjøre det jeg vis du kommer til hokksund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Kan gjøre det jeg vis du kommer til hokksund Hvor mye tar du for jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Vis du kun skal ha kodet us blink så kan jeg gjøre det for 500 Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 (endret) On 2.9.2015 at 1.25, killarinc skrev: Vis du kun skal ha kodet us blink så kan jeg gjøre det for 500 Sent fra min SM-G925F via Endret November 18, 2016 av Nightlight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Da får du kjøpe det da [emoji14] Sent fra min SM-G925F via Tapatalk SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 (endret) On 5.9.2015 at 17.57, killarinc skrev: Da får du kjøpe det da [emoji14] Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Skal tenke litt på det Endret November 18, 2016 av Nightlight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Ok Bare sånn til informasjon (mulig jeg tar feil) men det er ikke sikkert at du får gjort det med bmw scanner på din bil. Tror den funker på noen og noen ikke Inntrykket mitt av bmw scanner og erfaringa er at jeg ikke alltid får gjort ting med den som egentlig er mulig å gjøre på bilen da så det er vell litt sånn jalla som man kan kalle det. Sikkert andre som vil halshugge meg for den utalelsen men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Funker helt fint og kode med bmw scanner, har kodet en god del E39 sånn at man får us lys uten problem. Kun på de eldre modellene med lcm 1 og 2 som det ikke går på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Funker helt fint og kode med bmw scanner, har kodet en god del E39 sånn at man får us lys uten problem. Kun på de eldre modellene med lcm 1 og 2 som det ikke går på. Jeg også syntes den funker helt greit, men har vært borti flere ganger at den ikke klarer diverse ting den påstår som jeg alikevell får til med ncs expert gud vet hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 noen som har mulighet for å prog. ys blink oslo/akershus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå