Aama_Racing Skrevet August 30, 2015 Skrevet August 30, 2015 Hei, har en BMW E39 520d som i en stund har begynt å flimre med alle lysene i tide og utide, har løst dette med å koble fra batterier og koblet det på igjen, men nå har den låst seg helt med å lyse venstre fremlys og blinklys, og alle bremselysene + høyre ryggelys, parklys og blinklys og har kommet frem til at LCM'en har gådd bøvels. Men det jeg lurer på i det havet av lysmoduler er hvilken som passer bilen min, det står : BMW 6 932 559 037260054 030735 -- LEAR LCM-4 Auto-LWR ----- HW:05 / SW:5.2 Håper noen kan hjelpe meg. Mvh. Marius
Otis Skrevet August 30, 2015 Skrevet August 30, 2015 Det er vel slik at alle lcm etter din kan brukes, så det bør da være lcm 3 og opp
Hemidog Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Pass på og får modul med LWR (Lyktejustering), de kommer også uten: "Mit man. LWR".
Alpejohn Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Kan ikke buke LCM3, den har helt annet system på styring av LWR.LCM4 har LWR integrert i modulen, menst LCM3 har ekstern modul for LWR.Så det passer ikke om hverandre sånn uten videre. Og du må ha en med AUTO LWR.Har en LCM4 som jeg mener har dele nr som slutter på 559 liggende.Hvilken årsmod og produksjons mnd er bilen din?
Aama_Racing Skrevet August 31, 2015 Forfatter Skrevet August 31, 2015 Takk for raske svar. Skal passe på at de stemmer, om noen vet om eller har til salgs så ta gjerne kontakt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå