Fredrik Sævland Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Hei. Utrolig nok så er utetempføler borte på bilen min, og pluggen er røsket med. Jeg har utetempføleren, men mangler pluggen. Er det noen som vet hva den pluggen heter? Bonus om dere har delenr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Om du feks tar kontakt med gsbildeler.no eller schmiedmann eller BMW direkte så har de delenummer på hele rep sett inkludert en halv meter kabel og krympe sko. Vet at dette ikke var direkte svar på ditt spørsmål, men du trenger nok alt nytt uansett...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Sævland Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Nei. Jeg trenger ikke selve føleren, siden jeg allerede har bestilt den. Setter stor pris på svaret ditt, men må vite hva jeg skal bestille før jeg kommer videre. Til nøds kan jeg spørre f.eks GS eller BMW, men om noen her inne har peiling så er det knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Sævland Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Ok. Takk skal du ha. Da regner jeg med at det er denne jeg skal bestille: http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E39/Tou/520i%20M54/ECE/L/A/20030300/61/15/1/61_4719/ Delnr. 61132359999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Ja, det ser sånn ut. Du kan evntuelt vente til du har fått sensoren som du har bestilt og se visuelt utifra bilder at kontaktene ser ut til å stemme overens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Sævland Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Sensoren har jeg hatt lenge. Av en eller annen merkelig grunn så trodde jeg at det holdt med selve føleren, og bare lodde og heatshrinke ledningsstumpene på. Protip: Gjør research før du kjøper noe Edit: Pluggen koster forøvrig 155kr (eksl. Porto), som trolig er det meste jeg har betalt for en liten bit med plast. Endret September 4, 2015 av Gavekort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Du kan strengt tatt kutte vekk plasten rundt og lodde rett på. Så lenge du gjør det skikkelig slik at vann ikke kommer inn så ser jeg ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Sævland Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Sjekker først om jeg kan knappe pluggen fra noen vrak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå