danskiii Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Hei. Jeg skal nå på fredag inn og få montert haifinneantenne på taket, slik at GPS'n ikke lenger stikker av over atlanterhavet.. Før det, for å spare penger, så har jeg sagt jeg vil ta ned taktrekket, ettersom de tar nesten 2000,- bare for det. (ja regner med det er en del jobb) Er det noen som har gjort dette før, eller vet om en DIY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Hei. Jeg skal nå på fredag inn og få montert haifinneantenne på taket, slik at GPS'n ikke lenger stikker av over atlanterhavet.. Før det, for å spare penger, så har jeg sagt jeg vil ta ned taktrekket, ettersom de tar nesten 2000,- bare for det. (ja regner med det er en del jobb) Er det noen som har gjort dette før, eller vet om en DIY? Jeg har ikke gjort det, men du må ta av alt som er på A B og C stolpene for å få løsnet taktrekket. og taktrekket er veldig skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Jeg har ikke gjort det, men du må ta av alt som er på A B og C stolpene for å få løsnet taktrekket. og taktrekket er veldig skjørt. Ja har tatt ned noen taktrekk tidligere, og vet det fort blir knekker osv om man ikke er forsiktig. Har bare aldri tatt ned mer enn A, B, og C stolpe på bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Tenkte meg litt om og tok noen bilder fra koed jeg tror jeg kan bruke.. Skal se om jeg ikke får laget en DIY om ingen har en i tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Ut kom den da, gikk faktisk veldig greit! Sammyen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Er du såpass kyndig, hvorfor tar du ikke resten selv også? Verste jobben er jo gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Er du såpass kyndig, hvorfor tar du ikke resten selv også? Verste jobben er jo gjort. Ja nå jeg har monterte mer enn en tak antenne i mitt liv, men det har da vært på tidligere jobb. Nå som det er egen bil, så vil jeg gjerne "sikre" meg litt, i tilfelle noe skulle skje i ettertid. Gjør jeg jobben selv så har jeg ingen andre å skylde på enn meg selv om det kommer rust og fuktighet inn. Derfor skal Brages BMW ta seg av denne jobben med og sage hull i taket, samt montere antennen, legge på tetningsstoff og sette på antennedeksel (haifinne). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Er en typisk lærling jobb det, så du gjør det like bra selv. Bare og ta og vaske bilen før du setter opp tak trekket for kontroll av lekkasje. Ser du tør og drive med koding, det kan fort bli en minst like dyr affære det som feil montert ant.. Ikke ment som kritikk, men noe og tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Verksmesteren som skulle ta seg av det fikk jeg beskjed om, ettersom de ikke hadde gjort det før. Ja er en veldig enkel jobb som jeg lett kunne gjort selv på kort tid, men som sagt, jeg vil ha garanti på jobben. Gir meg mer sjelefred Mye jobb gjør jeg selv, men noe betaler jeg gledelig for også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Alt ferdig, se tråd om bilen for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå