Gå til innhold

E87 - Lydvarsling fra bilen musikkanlegg. Hva er dette? Løst.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har er lyd som jeg lurer på hva er. Lyden kommer gjennom bilen lydanlegg. Ikke noen form for ulyd, men mere som ett signallyd for ett eller annet. Innimellom når jeg er ute å kjører kommer det 4 "bip", 3 korte og ett litt lengre. BIP-BIP-BIP-BIIIP. Noen som har vært borti dette og kan fortelle hva det betyr?

Endret av fish
Skrevet

Hmm... Det vet jeg ikke. Har bare hørt lydvarslingen uten å reflektere over det du spør om. Skal følge med når jeg er ute å kjører til uka.

Skrevet (endret)

Fant ut av det. Det er ett varsel for hver hele klokketime. Etter å ha googlet med engelske søkeord, kom jeg over en side som ga litt forklaring.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=448950

Har sjekket med instruksjonsboken, og det er ett signal for hver hele time. Den kan kobles til/fra i iDrive'n.

post-47960-0-65658500-1442254742_thumb.j

post-47960-0-19829800-1442254762_thumb.j

Endret av fish
Skrevet

Dobbelposter får man bare leve med. Eneste mulighet er å trykke på rapportér for å få be en moderator om å fjerne den.

Bra du fant ut av det med pipingen! Har memo selv på den gamle kjørekomputeren, men der kan man stille på hvilket minuttall den skal pipe på hver time.

Skrevet

Ok, takk takk.. Da lærte jeg det også. :smile: Tenkte jeg skulle endre headingen til innlegget, bare tilføye at det var løst. Men det ser ikke ut til at man ikke kan redigere headingen..

Skrevet

Du er nok ikke den første som har oppdaget denne lyden. :D

Kan fint redigere topicen, bare velg "full edit". :)

Skrevet

Se der ja, fy fader jeg har blitt rusten her på forumet. Begynner å bli en stund siden jeg hang her daglig. :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...