fish Skrevet September 13, 2015 Skrevet September 13, 2015 (endret) Har er lyd som jeg lurer på hva er. Lyden kommer gjennom bilen lydanlegg. Ikke noen form for ulyd, men mere som ett signallyd for ett eller annet. Innimellom når jeg er ute å kjører kommer det 4 "bip", 3 korte og ett litt lengre. BIP-BIP-BIP-BIIIP. Noen som har vært borti dette og kan fortelle hva det betyr? Endret September 14, 2015 av fish
awt Skrevet September 13, 2015 Skrevet September 13, 2015 Er det tilfeldigvis hver hele time, eller når du passerer en viss fart?
fish Skrevet September 13, 2015 Forfatter Skrevet September 13, 2015 Hmm... Det vet jeg ikke. Har bare hørt lydvarslingen uten å reflektere over det du spør om. Skal følge med når jeg er ute å kjører til uka.
fish Skrevet September 14, 2015 Forfatter Skrevet September 14, 2015 (endret) Fant ut av det. Det er ett varsel for hver hele klokketime. Etter å ha googlet med engelske søkeord, kom jeg over en side som ga litt forklaring. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=448950 Har sjekket med instruksjonsboken, og det er ett signal for hver hele time. Den kan kobles til/fra i iDrive'n. Endret September 14, 2015 av fish
E.C. Skrevet September 14, 2015 Skrevet September 14, 2015 Dobbelposter får man bare leve med. Eneste mulighet er å trykke på rapportér for å få be en moderator om å fjerne den. Bra du fant ut av det med pipingen! Har memo selv på den gamle kjørekomputeren, men der kan man stille på hvilket minuttall den skal pipe på hver time. fish reagerte på dette 1
fish Skrevet September 14, 2015 Forfatter Skrevet September 14, 2015 Ok, takk takk.. Da lærte jeg det også. Tenkte jeg skulle endre headingen til innlegget, bare tilføye at det var løst. Men det ser ikke ut til at man ikke kan redigere headingen.. E.C. reagerte på dette 1
awt Skrevet September 14, 2015 Skrevet September 14, 2015 Du er nok ikke den første som har oppdaget denne lyden. Kan fint redigere topicen, bare velg "full edit".
fish Skrevet September 14, 2015 Forfatter Skrevet September 14, 2015 Se der ja, fy fader jeg har blitt rusten her på forumet. Begynner å bli en stund siden jeg hang her daglig. awt reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå