Deividas Siurys Skrevet September 15, 2015 Skrevet September 15, 2015 Hei, eg har fått noen problemer med LCM mitt( ryggelys fungerer ikkje, tåkelyset fungerer alltid, på den eine side fungerer ikkje angel eyes og blinklys (berre framme)). So har funne meg ein som selger LCM 3, men det er litt forskjellige. So lurer på om noen veit kva er forskjell om det skal berre min bilen ? (den gule er den som eg har) (kvite eg har tenkt å kjøpe)
Otis Skrevet September 15, 2015 Skrevet September 15, 2015 Ser ut som din er litt nyere, da din heter LCM3 B og den andre heter LCM3 A. Og det er vel slik at man kan benytte nyere, men ikke eldre, mener jeg.
Deividas Siurys Skrevet September 15, 2015 Forfatter Skrevet September 15, 2015 Takk for svaret, men veit noen om det stemmer ?
Otis Skrevet September 15, 2015 Skrevet September 15, 2015 Ytterligere informasjon, så er den med hvit merkelapp kun beregnet for bilen uten xenon. Men hva er ditt regnr eller de 7 siste siffer i rammenummer?
RemyNG Skrevet September 15, 2015 Skrevet September 15, 2015 Du har LCM 3B og skal du bytte må du ha det samme, og ikke den eldre LCM 3A. Du må også passe på at den LCM3B du kjøper ikke står på MAN LWR for manuel lysjustering.
Deividas Siurys Skrevet September 22, 2015 Forfatter Skrevet September 22, 2015 Som eg hørte einaste eg kan bytte i er 3b, 4 og 4b. Er det sant ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå