plugg69 Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Har en e87 der bremselysene henger på, på begge sider, men ikke i bakruta. Dette kom etter koding av us markers, og montering av xenon i innerste lykter. Bilen har original bixenon, og pærevarsling på full beam ble og fjernet. Vil dette si at lysmodulen har tatt kveld, eller er det noe jeg har gjort feil i kodinga? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Høres jo litt ut som du har bomma med koding. Det er jo mulig og få dette til med koding, hvertfall på en E6x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 18, 2015 Forfatter Share Skrevet September 18, 2015 Håper det, kan bremslys bak følge us sidemarker? Har ikke rørt noe som har med bremselys å gjøre.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Enkelt å dobbeltsjekke da. Kode standard verdier feks på frm og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 18, 2015 Forfatter Share Skrevet September 18, 2015 Får kjøre en runde på det i morgen.. updates wil follow:-) Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Nå har jeg omsider fått et innsmett og kjørt diagnose på bilen, ingen feilmeldinger på frm, prøvd å endre verdier jeg hadde endret på, men har fremdeles konstant lys i ytre bremselys... Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Du har prøvd å kode lysmodulen tilbake til original uten US markers, og det hjalp ikke? Alle lys fungerer ellers som de skal på baklyktene? Modulen er originalt kodet slik at om noen lys ikke fungerer så lyser andre lys for å erstatte defekt pære. Kanskje noe annet er deffekt som gjør at bremselyset lyser? Vanligvis ville tåkelyset lyst for å erstatte noe annet. Du har ikke byttet til facelift lykter? Da må det kodes for å fjerne lys fra preface lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Ble ikke noe forskjell når jeg fjernet us markers, har ikke sjekket pærer, men kan jo prøve det Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Sjekket alle pærer i baklykter, ingenting å sette fingern på der.. lurer litt på om frm modulen har røket etter eksperimentering med xenon i indre lykter.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Kan du sende meg kodefilen til FRM modulen så kan jeg sammenligne med min? Mail er bjorneoen@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 (endret) Skal se om jeg finner ut av det.. fant noen tekstfiler under bmwhat, men jeg kan ikke tyde dem.. Endret Oktober 5, 2015 av plugg69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 (endret) Nå har jeg vært inne med diagnose opptil flere ganger, men klarer ikke finne ut av det. Det er kun de ytre bremselysene som henger på, det i bakruta fungerer som normalt.. Får ikke kodet noe som har med bremselys å gjøre, bortsett fra varsling om at det er noe gærn med lysene.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Endret November 23, 2015 av plugg69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Prøvd å kodet med ncsexpert? Har du bilde av bremselysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 Har aldri prøvd ncsexpert, så må finne meg et kurs, kan jeg bruke bmwhat adapteret? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 Eneste bildet jeg har.. tenkte du på et der det er lys i dem? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå