Gå til innhold

E87 bremselys har låst seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e87 der bremselysene henger på, på begge sider, men ikke i bakruta.

Dette kom etter koding av us markers, og montering av xenon i innerste lykter. Bilen har original bixenon, og pærevarsling på full beam ble og fjernet. Vil dette si at lysmodulen har tatt kveld, eller er det noe jeg har gjort feil i kodinga?

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Skrevet

Høres jo litt ut som du har bomma med koding. Det er jo mulig og få dette til med koding, hvertfall på en E6x.

Skrevet

Håper det, kan bremslys bak følge us sidemarker? Har ikke rørt noe som har med bremselys å gjøre..

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå har jeg omsider fått et innsmett og kjørt diagnose på bilen, ingen feilmeldinger på frm, prøvd å endre verdier jeg hadde endret på, men har fremdeles konstant lys i ytre bremselys...

Skrevet

Du har prøvd å kode lysmodulen tilbake til original uten US markers, og det hjalp ikke?

Alle lys fungerer ellers som de skal på baklyktene? Modulen er originalt kodet slik at om noen lys ikke fungerer så lyser andre lys for å erstatte defekt pære. Kanskje noe annet er deffekt som gjør at bremselyset lyser? Vanligvis ville tåkelyset lyst for å erstatte noe annet.

Du har ikke byttet til facelift lykter? Da må det kodes for å fjerne lys fra preface lyktene :)

Skrevet

Ble ikke noe forskjell når jeg fjernet us markers, har ikke sjekket pærer, men kan jo prøve det :-)

Skrevet

Sjekket alle pærer i baklykter, ingenting å sette fingern på der.. lurer litt på om frm modulen har røket etter eksperimentering med xenon i indre lykter..

Skrevet (endret)

Skal se om jeg finner ut av det.. fant noen tekstfiler under bmwhat, men jeg kan ikke tyde dem..

Endret av plugg69
  • 1 month later...
Skrevet (endret)

Nå har jeg vært inne med diagnose opptil flere ganger, men klarer ikke finne ut av det. Det er kun de ytre bremselysene som henger på, det i bakruta fungerer som normalt..

Får ikke kodet noe som har med bremselys å gjøre, bortsett fra varsling om at det er noe gærn med lysene..

Endret av plugg69
Skrevet

Har aldri prøvd ncsexpert, så må finne meg et kurs, kan jeg bruke bmwhat adapteret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...