BMW X3 Askøy Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Hei!Min søster har en X3 2004 mod der gule varsellys for bremser, ABS og 4x4 kom på under kjøring.I tillegg 4x4 koblet seg ut.Hun hadde bilen på et verksted der de bare restartet minnet på feilmeldingene og siden har ikke lysene lyst (konstant) og 4x4 virker greit igjen. Hun er litt usikker på om hun bør få dette sjekket bedre. Har funnet denne videoen på youtube og lurer på om ikke det kan være den delen som viser der, som er gåen.Noen som har erfaringer med dette og noen som vet hva delen heter på norsk? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW X3 Askøy Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 (endret) Hei! Min søster har en X3 2004 mod der gule varsellys for bremser, ABS og 4x4 kom på under kjøring. I tillegg 4x4 koblet seg ut. Hun hadde bilen på et verksted der de bare restartet minnet på feilmeldingene og siden har ikke lysene lyst (konstant) og 4x4 virker greit igjen. Hun er litt usikker på om hun bør få dette sjekket bedre. Har funnet denne videoen på youtube og lurer på om ikke det kan være den delen som viser der, som er gåen. Noen som har erfaringer med dette og noen som vet hva delen heter på norsk? Takker for svar Endret September 21, 2015 av BMW X3 Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Hvis dette bare har skjedd en gang i blant ville jeg ikke gjort noe. Det hender at ABS-sensoren kan gi feil signal på grunn av møkk, snø eller lignende, og da vil man typisk få disse feilmeldingene. Har hatt det samme selv på min E87 1-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=566880 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå