yozzy Skrevet September 23, 2015 Skrevet September 23, 2015 Hei! Skal nå få montert på hengerfeste på bilen. Har kjøpt ett brukt orginalt hengerfeste, men kontaktene passer ikke overens.. Første bilde viser hvordan pluggene på hengern ser ut. Det andre er på lyktene mine på bilen. Noen som vet om det finnes noe form for adaptere ?
Otis Skrevet September 23, 2015 Skrevet September 23, 2015 Du kan sjekke selv i delekatalogen. Bmwfans.info sammenligne delenummer.
kvammis Skrevet September 25, 2015 Skrevet September 25, 2015 Ledningsnettet er til pre-facelift. Vet ikke om du får overganger men er sikkert like greit å kjøpe et ledningsnett til facelift.
Alpejohn Skrevet September 26, 2015 Skrevet September 26, 2015 (endret) Har akkurat montert på min også, men jeg kjøpte elnett fra haagen.no.Jeg har de kontaktene på øverste bilde på min 2003 mod..Den flate du viser bilde av har jeg aldri sett før tror jeg.. Regner med det er den delen du skal koble inn i mellom baklykta og ledningsnettet i bilen? Endret September 26, 2015 av Alpejohn
yozzy Skrevet September 26, 2015 Forfatter Skrevet September 26, 2015 Var innom brages i Ålesund og de kunne ikke gi noe konkret svar.. Jeg har en 540 importert fra USA han mente at pluggen på min er noe de bruker i usa... Ja dette er ledningsnettet fra styreenheten til hengerfeste og til lyktene.. Har allerede bestilt inn ett nytt univeralt ledningsnett men skulle selvfølgelig hatt ett orginalt . Har også en 523, der er det ettermontert hella facelift lykter. På lykta så kommer det inn en slik som bilde 2 og går ut fra samme plugg til en slik som bilde 1. Kabelen som går ut igjen går til en adapter for led stripa i lykta.
yozzy Skrevet September 26, 2015 Forfatter Skrevet September 26, 2015 Har ikke særlig lyst til å begynne å kutte og skjøte kabler
Alpejohn Skrevet September 26, 2015 Skrevet September 26, 2015 Neei.. Men hadde jo spart en del penger.
kvammis Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Har akkurat montert på min også, men jeg kjøpte elnett fra haagen.no. Jeg har de kontaktene på øverste bilde på min 2003 mod.. Den flate du viser bilde av har jeg aldri sett før tror jeg.. Regner med det er den delen du skal koble inn i mellom baklykta og ledningsnettet i bilen? Original "norsk" 2001mod.Er det touring du har?
yozzy Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 Original USA bil sedan Det er samme plugg som du har bilde av der ja
kvammis Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Tenkte egentlig på alpejohn da han sa at han hadde "gamle" stikket på en 03 mod. Mener det skal være flatt stikk på facelift, ihvertfall sedan..
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Jeg har Touring, importert fra Tyskland men det burde jo ikke ha noe og si.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå