Ole Christian Almås Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Er det noen som kan være behjelpelig med litt diagnose på bilen (e61) min. Får opp "level control system failure" kom etter litt vann I hjulbrønnen. Har kommet og gått litt siden jeg fikk tørka opp vannet og skifta releene. Ønsker og finne ut hva som er defekt slik at jeg kan få fiksa det. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Det er etterhvert svært vanlig med tett drenering til soltaket. Så om du ser etter det, så finner du nok synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Almås Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Har fått åpnet dreneringen. Som hos mange andre var den tett. Men må jeg få kontroll på feil meldingen. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Sjekk etter irr på kontakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Kan hende modulene som lå i brønnen har tatt skade. Hvis ja så har jeg alle modulene liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Almås Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 Kan hende modulene som lå i brønnen har tatt skade. Hvis ja så har jeg alle modulene liggende!Hvor holder du til og hva snakket vi om I pris for ehc modulen.Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Almås Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Må ehc boksen som sittet I hjulbrønnen kodes inn på nytt når jeg har hatt den ute ? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Kan jeg ikke tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olealmas Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Ok Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå