Næss Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Heisann! Jeg skal bytte parkeringsensorer forran og bak på min E60. Jeg ser det finnes to typer av disse. En hvor kontaktene fra ledningsnettet kobles inn fra siden, og en hvor kabelen settes rett inn i bakkant av sensorene slik at ledningen blir stående rett ut bak. Så lurer jeg på. Er det slik at de vinklede skal være bak og de rette forran? Eller kan man bruke de rette både forran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Mener at det er vinklede på hjørner. Og rette i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 (endret) Foran: Bak: Du må ikke bytte om, formen på sensoren har bla. med passform til bak fangerene å gjøre. Endret September 26, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Oops. Kanskje det var på e39 da... Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næss Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Hei og takk for svar! Da bestillte jeg riktig. Ble rette forran og vinklede bak Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå