Ruben! Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Selger BMW koppholdere? For eksempel den typen jeg har linket til under, er den fra bmw? Finner ingen lignende koppholdere på nettet. Det er en som selger til e92 men han sender ikke til Norge. Er det kanskje noe du kan bestille fra Bavaria? http://e89.zpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=899305&stc=1&d=1376316445 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Den du linker til er til 1-serie og 6-serie, og vil ikke passe 3-serie uten å modifisere endel. Denne får du derimot hos alle som selger originale BMW-deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 (endret) Selger Bavaria disse til alle modeller da eller? Kan jeg kjøre ut til Bavaria og forvente at de kan bestille denne til e92: http://www.ebay.com/itm/BMW-E90-E91-E92-E93-Cupholder-Getrankehalter-Retrofit-Nachrustsatz-/262034036941?hash=item3d027218cd Endret September 28, 2015 av Ruben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Den er helt identisk med den originale jeg har i min bil (1-serie), men om den bruker de originale festene (som jeg ikke helt kan se passer i e9x), eller om denne selgeren bruker noen andre fester er vanskelig å si. Du kan jo høre om du kan få noen bilder av festemekanismen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Google translate Settet inneholder : Koppholdereskredder konsollskruerInstallasjonsveiledning med bilder Vår konsollen er festet med 2 skruer under midtkonsollen dekselet. Ved eventuell avvikling forbli ingen synlige hull! Er dette samme festemekanisme som din bil, eller er det modifikasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Det er samme prinsipp ja, men e9x har en litt annen utforming på senterkonsollen enn 1-serie. Han her prøvte seg, men la koppholderene han kjøpte til salgs senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Ah, nyttig, da prøver jeg ikke å montere det med skruer iallefall. Vil det bli veldig stygt å feste den med dobbelsidig tape på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Man må faktisk lage hull i senterkonsollen for å montere disse, da selve holdemekanismen er på baksiden av senterkonsollen. ...men jeg fant et bilde av en tilsvarende koppholder i en X1, og disse har en annen utforming enn den jeg har, så en slik vil jeg faktisk tro kan monteres i en e9x. Man må dessverre fortsatt lage hull da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Okey. Da drøyer jeg det altså. Jeg ser for meg at det vil se greit ut å tape den på siden. Blir ihvertfall finere enn koppholdere fra biltema. Takk for at du tar deg tid til å hjelpe meg! Hvis noen som leser her vet om en annen grei løsning, skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Til informasjon koster det ca. 3000 å få montert de to orginale koppholderene. 1500 for koppholderene, 1500 for arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Kan du fortelle litt mer om det, evt. bilder? Man må nemlig bytte dashbord for at det skal bli helt originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) Jeg har ikke gjort dette enda, men jeg fikk tilbud av Bavaria hvor de ga pris på orginaldelene og hvor mye de skulle ha for å montere disse to koppholderene i dashbordet. Så orginalt er det iallefall. Endret Oktober 11, 2015 av Ruben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå